برنامه تمرین با وزن بدن برای عضله سازی

برنامه تمرین با وزن بدن برای عضله سازی

همانند خدایان یونان باستان تمرین کنید.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: عضله سازی
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز: وزن بدن
  • تعداد حرکات: 8
  • مدت زمان: 60 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: دارد

برنامه تمرین با وزن بدن برای عضله سازی از قرن‌ها پیش مورد استفاده بوده است، یونانیان و رمی‌ها در گذشته دور اندام ورزیده و عضلانی داشتند. بدون مصرف مکمل و دارو و حتی باشگاه بدنسازی! فقط یک تغذیه ضعیف و تمرین با وزن بدن خود یار و یاورشان بود.

اگر یک برنامه تمرین با وزن بدن صحیح را دنبال کنید، می‌تواند منجر به عضله سازی و کاهش توده چربی بدن گردیده و شما را به یک ماشین تبدیل کند! فکر می‌کنید تمرین با وزن بدن خیلی ساده، بسیار سبک و بی نتیجه باشد؟ برنامه‌های تمرینی زیر نظر شما را عوض خواهند کرد.

نکات برنامه تمرین با وزن بدن

  • هر برنامه تمرین را یک یا دو بار در هفته انجام دهید.
  • هر مجموعه را بدون استراحت بین هر حرکت انجام دهید. پس از انجام هر مجموعه ۱ دقیقه استراحت کنید.
  • این برنامه تمرینی را حداقل ۴ هفته انجام دهید.
  • پس از هر جلسه تمرین به دلخواه تمرین هوازی با شدت ثابت یا HIIT انجام دهید.
  • هر مجموعه را ۲ – ۵ راند انجام دهید.
  • هر حرکت را ۱۰ – ۲۰ تکرار انجام دهید.

پیش از شروع هر جلسه تمرینی حتما بخوبی گرم و پس از هر جلسه تمرینی حتما سرد کنید. برای مشاهده نحوه انجام هر حرکت بر روی اسم یا تصویر حرکت کلیک کنید.

برنامه تمرین 1

برنامه تمرین 2

آیا برنامه تمرین با وزن بدن برای عضله سازی برای شما مناسب نبود؟ از دیگر برنامه‌های بدنسازی با هدف عضله سازی و یا از مربی آنلاین فیتنس پرو استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

آموزش حرکات تمرینی