یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

بارفیکس

  • نام انگلیسی: Pullups
  • سایر نام‌ها: پول آپ
  • نوع حرکت: قدرتی
  • عضله اصلی درگیر شده: پشت یا زیر بغل
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: فقط وزن بدن
  • سطح حرکت: مقدماتی

عکس حرکت بارفیکس

توضیح انجام حرکت بارفیکس

  1. میله بارفیکس(اگر بارفیکس معمولی هست دستان به اندازه عضر شانه باید باز شوند، اگر دست باز است دستان کمی بیشتر از عرض شانه باید باز شوند) را به خوبی گرفته و ابتدا فاصله بین دستان را انتخاب کنید.
  2. گردن خود را حدود 30 درجه به عقب خم کرده، سینه خود را به جلو آورده و قوس کمر خود را حفظ کنید.
  3. این نقطه شروع خواهد بود.
  4. در حالیکه نفس خود را به بیرون میدهید به کمک عضلات کمر و خم کردن آرنج خود را بالا آورده و نقطه اوج دامنه حرکت زمانی است که میله بارفیکس در نزدیکی بالا سینه قرار بگیرد.
  5. پس از یک ثانیه مکث در حالیکه نفس خود را به داخل میدهید به نقطه شروع بازگردید.
lats - lats.gif
عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!