امتیاز حرکت
7.9
از 10

جلو بازو پارویی معکوس


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت جلو بازو پارویی معکوس

توضیح انجام حرکت جلو بازو پارویی معکوس

  1. از بارفیکس روی چهارچوب درب یا میله هالتر روی رک اسکوات یا اسمیت میتوان برای انجام این حرکت بهره برد.
  2. بنابراین ارتفاع را طوری تنظیم کنید که میله تقریبا در مقابل شکم باشد.
  3. سپس با دو دست میله را به فاصله اندازه عرض شانه و کف دست به سمت صورت بگیرید. و از میله آویزان شوید و پاها و ست‌ها کاملا صاف و مرکز بدن بخصوص از ناحیه باسن نیز خود را صاف نگه دارید و به پایین خم نشوید.
  4. این نقطه شروع خواهد بود.
  5. با انقباض عضلات بازو بدن را به سمت بالا آورده تا سر به بالای میله برسد.
  6. پس از یک مکث کوتاه، آهسته به نقطه شروع بازگردید.
عضله دو سر بازو - جلو بازو
محاسبه‌گر