امتیاز حرکت
7.3
از 10

لانگ دمبل راه رفتن


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت لانگ دمبل راه رفتن

توضیح انجام حرکت لانگ دمبل راه رفتن

  1. درحالیکه بر روی پاها خود ایستاده‌اید و فاصله دو پا از هم اندازه عرض باسن است،دو دمبل را با دستان خود در کنار بدن بگیرید.
  2. این نقطه شروع خواهد بود.
  3. یک پا را به جلو آورده و زانو را خم کنید تا باسن به پایین بیاید، تا جایی پایین بیاید که زانو پای عقبی نزدیک زمین برسد. بالا تنه باید صاف و رو به جلو باشد و پای جلویی باید در یک خط با نوگ انگشتان پا باشد و نباید جلوتر بیاید زیرا باعث استرس اضافی بر روی مفصل زانو می‌شود.
  4. حال با کمک پای عقبی و جمع کردن هر دو زانو بلند شده و به نقطه شروع برسید.
  5. حال همین کار را با پای مخالف انجام دهید.
عضله چهار سر ران
محاسبه‌گر