برنامه تمرین دایره ای فول بادی براندون فوکن

برنامه تمرین دایره ای فول بادی براندون فوکن

براندون فوکن فیزیک کار حرفه‌ای و مربی شخصی این برنامه تمرین دایره ای را آماده کرده تا در مدت زمان کوتاه تمام عضلات بدن خود را به سوزش در بیاورید.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: عضله سازی و چربی
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز: باشگاه بدنسازی کامل
  • تعداد حرکات: 11
  • مدت زمان: 30 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: دارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

اگر ۲ ساعت زمان برای تمرین روزانه در باشگاه نداشته اما بدنبال انجام برنامه‌ای با مدت زمان کمتر اما تاثیر گذارتر هستید برنامه تمرین دایره ای فول بادی یا برنامه تمرین فول بادی شما را قادر خواهد ساخت که تمام عضلات بدن را در یک جلسه تمرین دهید و بدنتان را مانند یک ورزشکار حرفه‌ای آماده نگه‌دارید.

تمرینات جداگانه هر گروه عضلانی از ابتدای آغاز بدنسازی وجود داشته و این روش در بین اغلب افراد بهترین مدل تمرین است. برخی مواقع این نوع تمرینات زمان‌بر بوده و باید ۵ – ۶ روز در هفته انجام دهید. شاید برای برخی افراد این مدل تمرین ایده‌آل باشد اما برای همه این چنین نیست.

اگر ۲ – ۳ بار در هفته قادر به باشگاه رفتن هستید، این برنامه تمرین دایره ای کوتاه از برندون فوکن را هر جلسه انجام و به شما اجازه ورود و خروج سریع از باشگاه را می‌دهد. اگر بیش از ۲ – ۳ روز به باشگاه می‌روید این برنامه را ۱ بار در هفته انجام دهید. این برنامه با هدف چربی سوزی، عضله سازی و افزایش رضایت فردی می‌باشد. 

بین هر ست استراحت وجود ندارد و باید ۳ راند این برنامه را تکرار کنید و بین هر راند ۳۰ – ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید.

پیش از شروع تمرین گرم کردن را فراموش نکنید.

برنامه تمرین دایره ای فول بادی براندون فوکن

نکته مهم برنامه

آخرین حرکت برنامه، حرکت اسکوات به پرس سرشانه با دمبل نوشته شده اما برندون فوکن حرکت اسکوات به پرس سرشانه آرنولدی را انجام می‌دهد اگر در انجام پرس سرشانه آرنولدی با مشکل مواجه بودید بصورت معمولی انجام دهید.

منبع: BodyBuilding.com

آموزش حرکات تمرینی