یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

زیر بغل قایقی

  • نام انگلیسی: Seated Cable Rows
  • سایر نام‌ها:
  • نوع حرکت: قدرتی
  • عضله اصلی درگیر شده: میان کمر
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: سیم کش
  • سطح حرکت: مقدماتی

عکس حرکت زیر بغل قایقی

توضیح انجام حرکت زیر بغل قایقی

  1. ابتدا بر روی دستگاه زیر بغل قایقی نشسته و میله V شکل را وصل کنید و با دستان خود میله را گرفته به طوریکه کف دستان در مقابل هم باشد.
  2. پاهای خود را بر روی صفحه مقابل قرار داده و زانوها نباید قفل(صاف) باشدو کمی خمیدگی داشته باشد.
  3. در حالیکه میله V را با دستان خود گرفته‌اید کمر خود را صاف کنید و با عضلات ران زاویه 90درجه داشته باشد و کمر شما باید کمی به عقب انحنا داشته باشد و سینه رو به جلو باشد.
  4. این نقطه شروع شما خواهد بود.
  5. در حالیکه نفس خود را به بیرون می‌دهید با خم کردن آرنج‌ها و با صاف نگه داشتن کمر میله V را به سمت شکم خود آورده و برای انجام این کار نیرو را از عضلات زیر بغل بگیرید.
  6. پس از یک مکث کوتاه در حالیکه نفس خود را به داخل می‌دهید به نقطه شروع بازگردید.
lats - middle-back.gif