برنامه بدنسازی مبتدی 3 روزه

برنامه بدنسازی مبتدی ۳ روزه

اگر بتازگی وارد دنیای بدنسازی شدید این برنامه تمرین برای شما ایده‌آل است. روش تمرین بدنسازان حرفه‌ای را دنبال نکنید! شما برای رشد زمان بیشتری نیاز دارید و باید همه‌ی رازها را یاد بگیرید.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: عضله سازی
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان
  • تجهیزات مورد نیاز: باشگاه بدنسازی کامل
  • تعداد حرکات: 12
  • مدت زمان: 60 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

این برنامه بدنسازی مبتدی ۳ روزه فول بادی بصورت روتین و پایه‌ای بوده و برای آموزش تخصصی طراحی نشده است. اگر بتازگی وارد دنیای بدنسازی شدید و یا مدت زیادی از تمرین پیوسته شما می‌گذرد، این برنامه بدنسازی مبتدی برای شما ایده‌آل است. خودتان را با بدنسازان حرفه‌ای مقایسه نکنید و نباید مثل آنها در ابتدا سخت تمرین کنید. برای رشد زمان بیشتری نیاز و باید تمامی رازهای بدنسازی را در ابتدای مسیر یاد بگیرید.

ترکیب تمرینات هوشمندانه و سخت با تغذیه عالی و استراحت کافی در ۲ سال اول شروع تمرین بین ۱۰ الی ۱۶ کیلوگرم عضله را به همراه خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: برنامه بدنسازی مبتدی برای انواع تیپ بدنی

اطلاعات برنامه بدنسازی مبتدی ۳ روزه

این برنامه تمرینی مبتدی را ۳ روز در هفته بصورت یک روز در میان یعنی: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه بمدت ۳ الی ۶ ماه انجام دهید. با رعایت موارد فوق این برنامه تمرینی برای شما ۵ الی ۸ کیلوگرم عضله را به همراه خواهد داشت.

برای چربی سوزی و حفظ بافت عضله: تمرینات قلبی عروقی(هوازی) بمدت ۲۰ دقیقه پس از تمرین با وزنه انجام شود.

فقط برای افزایش وزن: از انجام هرگونه تمرینات قلبی عروقی(هوازی) خودداری کنید.

اگر نیاز به برنامه تمرینی مبتدی با شرایط جسمی خودتان دارید و می‌خواهید در مسابقات شرکت کنید، از طریق مربی آنلاین فیتنس پرو با مربیان رایگان مشاوره کنید.

پیش از شروع تمرین با انجام حرکات کششی و وزنه سبک گرم کنید.

برنامه بدنسازی مبتدی 3 روزه فول بادی

پس از اتمام تمرین با انجام حرکات کششی سرد کنید.

موفق باشید! عکس پیشرفت خودتون رو از طریق آیدی تلگرام @irFitnessPro برای ما ارسال کنید و سوالات خودتون رو از این طریق و یا قسمت دیدگاه در پایین همین صفحه بپرسید.

منبع: BodyBuilding.com

آموزش حرکات تمرینی