امتیاز حرکت
8.7
از 10

کرانچ


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت کرانچ

توضیح انجام حرکت کرانچ

  1. بر روی زمین بخوابید و زانوها را خم کرده تا کف پا بر روی زمین قرار بگیرد یا پاهای خود را بر روی یک نیمکت قرار دهید تا زاویه بین همسترینگ و ساق پا 90 درجه باشد. فاصله بین پاها اندازه عرض شانه باشد.
  2. دستان خود را در کنار گوش‌های خود بگیرید.
  3. فشار کمی به کمر خود آورده تا عضلات شکم درگیر شود و شانه ها از زمین بلند شوند.
  4. در حالیکه نفس خود را بیرون می‌دهید همین کار را انجام با پایین کمر خود ادامه دهید. تنها 10 سانتی‌متر شانه‌ها از زمین بلند شوند و در نقطه اوج حرکت عضلات شکم را منقبض کنید.
  5. پس از یک ثانیه مکث، درحالیکه نفس خود را به داخل می‌دهید به آرامی به نقطه شروع بازگردید.
abdominals - abs.gif

حرکات جایگزین کرانچ

محاسبه‌گر