برنامه تمرین دایره ای فقط با وزن بدن

برنامه تمرین دایره ای فقط با وزن بدن

اگر قادر به تمرین در باشگاه بدنسازی نیستید این برنامه تمرین 30 دقیقه‌ای به شما در چربی سوزی و افزایش قدرت بدنی کمک خواهد کرد.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: چربی سوزی
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز: به تجهیزات نیاز ندارد
  • تعداد حرکات: 8
  • مدت زمان: 30 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

عوامل مختلفی موجب عدم حضور افراد در باشگاه میشه اما به این معنی نیست که این افراد از داشتن اندام ایده‌آل محروم هستند، برنامه تمرین دایره ای فقط با وزن بدن برای افرادی طراحی شده تا در خانه، پارک و هرجایی که قادر باشند به این تمرین بپردازند.

همانطور که تمرین با وزنه با شدت بالا بر روی سلامت کلی و آمادگی جسمانی افراد تاثیر گذار است، تمرین با وزن بدن هم همین تاثیر را داشته و شما را فراتر از محدودیت‌های جسمانی‌تان خواهد برد.

در تمرینات با وزن بدن باید حرکات را کاملا به درستی و دامنه حرکت کامل را انجام داده تا نتیجه مورد نظر را از برنامه بگیرید. در تمرین باوزنه به جایی خواهید رسید که به نام فلات عضله سازی/چربی سوزی یا توقف رشد عضله سازی/چربی سوزی مواجه خواهید شد. برای فرار از آن مجبور به تغییر برنامه یا تعداد ست و تکرار می‌شوید. زمانی‌که تمرینات با وزن بدن را انجام می‌دهید، حرکات پویا زیادی انجام خواهید داد که این الگو‌های حرکتی بسیار بیشتر از تمرینات سنتی و مرسوم با وزنه است.

برنامه تمرین دایره ای فقط با وزن بدن

اگر هدف شما چربی سوزی است این برنامه تمرین دایره‌ای که عضلات اصلی بدن را درگیر می‌کند، تنها در روز ۳۰ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و در کنار سوزاندن میزان قابل توجهی کالری به افزایش قدرت عضلات کمک خواهد کرد.

برای انجام حرکت پارویی معکوس می‌توانید از میله بارفیکس در خانه استفاده و یا از لبه میز ناهارخوری برای انجام این حرکت مانند آموزش ویدئویی استفاده کنید.

این ۸ حرکت را به‌صورت دایره‌ای و بدون استراحت بین هر کدام انجام دهید و پس از اتمام یک چرخه کامل ۱ دقیقه استراحت کنید. این چرخه را باید ۳ بار انجام دهید.

پیش از شروع تمرین با انجام حرکات کششی گرم کنید.

برنامه تمرین بدنسازی فقط با وزن بدن

پس از اتمام تمرین با انجام حرکات کششی سرد کنید.

آموزش حرکات تمرینی