یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

۲۵ دقیقه تمرین هوازی و قدرتی بدون نیاز به وسیله

  • گرد آوری توسط پدرام آریانپور

  • 31 جولای 2017

  • 889 مشاهده

  • بدون ديدگاه

بانوان بیش از مردان علاقه زیادی به تناسب اندام خود دارند اما در طی روز بسیار فعال هستند چه کارهای منزل چه در محل کار و زمان کمی برای این هدفشون دارند در ۲۵ دقیقه آینده با انجام این تمرین دایره‌ای که شامل حرکات هوازی و حرکات با قدرتی است همزمان قدرت بدنی شما را افزایش و مقداری از چربی‌های بدنتان را خواهد سوزاند.

تمرین دایره‌ای چیست؟

تمرینات دایره‌ای یا ایستگاهی را میتوان نوعی سیستم تمرین با شدت بالا HIIT دانست که انواع مختلفی دارد. به زبان ساده این نوع تمرینات، حرکات بخصوصی را تشکیل میدهد که باید در یک چرخه پشت سر هم و با مدت زمان استراحت معین بین هر ایستگاه انجام شود.

مزایای برنامه تمرین دایره‌ای همزمان قدرتی و هوازی:

با انجام این نوع برنامه تمرین دایره‌ای شما انگیزه بیشتری خواهید داشت و تمرین برای شما جذاب‌تر خواهد شد و اگر تمرینات هوازی و قدرتی باهم انجام دهید. همزمانی که عضله سازی ‌می‌کنید ضربان قلبتان بالا می‌ماند و تاثیر آن را در کمترین زمان مشاهده خواهید کرد.

پیش از شروع تمرین بخوبی بدنتان را گرم کنید برای و پس از انجام این برنامه میتوانید تعدادی کرانچ هم برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی عضلات شکم انجام دهید.

→ مطلب قبلی

برنامه تمرین پا از آرش رهبر

مطلب بعدی ←

برنامه تمرین شکم از راس دیکرسون

در مورد پدرام آریانپور

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!