برنامه تمرین دایره ای کشنده برای سیکس پک

برنامه تمرین دایره ای کشنده سیکس پک

اگر بدنبال برنامه‌ای فرای برنامه‌های معمول شکم هستید، این برنامه به افزایش قدرت دیگر بخش‌های بدن نیز کمک می‌کند.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: کاهش وزن
  • سطح آمادگی جسمانی: متوسط
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز: دمبل و توپ تمرین
  • تعداد حرکات: 9
  • مدت زمان: 30 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

سیکس پک در آشپزخانه ساخته میشه اما به این معنی نیست که نباید تمرینات ورزشی داشت، انجام تمریناتی مانند برنامه تمرین دایره ای زیر موجب افزایش سوخت و ساز می‌شوند و در روند دستیابی به اندام دلخواه کمک فراوانی می‌کنند. برنامه تمرین دایره ای که امروز آماده شده برای افرادی مبتدی تا متوسط مناسب بوده و بر روی افزایش همزمان قدرت و توان تاثیرگذار است.

همچنین اگر یک جفت دمبل و توپ تمرین دارید می‌توانید این برنامه را در خانه انجام دهید. برنامه تمرین فول بادی با هدف ساخت سیکس پک بوده اما با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و چربی سوزی و تقویت دیگر عضلات بدن کمک می‌کند. همچنین علاوه بر عضلات شکم موجب تقویت عضلات مرکز بدن می‌شود.

تعداد تکرار مورد نظر برای هر حرکت ۲۰ تکرار است و هدف خود را برای این میزان تکرار قرار دهید و استراحت بین هر حرکت باید بسیار اندک باشد و پس از انجام یک چرخه این برنامه باید ۱ دقیقه استراحت کنید. سپس همین چرخه را برای بار دوم انجام دهید، اگر هنوز انرژی داشتید و قادر به انجام حرکات بودید برای بار سوم تکرار کنید.

برنامه تمرین زیر را ۱ – ۳ راند تکرار کنید.

پیش از شروع انجام برنامه حتما گرم کنید.

برنامه تمرین دایره ای کشنده سیکس پک

پس از اتمام برنامه حتما سرد کنید.

آموزش حرکات تمرینی