یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

برنامه تمرین سینه از راس دیکرسون

راس دیکرسون این هفته برنامه تمرین سینه‌ای پیشنهاد داده که اگر بدنبال پامپ عضلانی در بالا سینه هستید پیشنهاد میکنم امتحان کنید...

  • ترجمه توسط پدرام آریانپور

  • 07 سپتامبر 2017

  • 861 مشاهده

  • بدون ديدگاه

حتما راس دیکرسون را به واسطه صفحه اینستاگرام یا مصاحبه‌ای که چندی پیش در وبسایت قرار داده شده میشناسید، راس جز بهترین بدنسازان و مربیانی است که در اینستاگرام برای خود شهرت دست و پا کرده و در وبسایت خود برنامه تمرین‌های متنوعی را قرار داده است که افراد زیادی در سرتاسر جهان پس از تمرین با این برنامه‌ها نتایج قابل قبولی گرفتند.

امروز در فیتنس پرو برنامه تمرین سینه از راس دیکرسون را برای شما آماده کرده‌ایم که این برنامه برای حجم و رشد عضلات سینه مناسب میباشد. حتما کل بدنتان را بخوبی، مخصوصا عضلات بازو و سرشانه را گرم کنید و سپس این تمرینات را انجام دهید.

اگر قادر به انجام درست حرکات با وزنه سنگین هستید، وزنه‌ها را بصورت مدیریت شده افزایش دهید.

→ مطلب قبلی

برنامه تمرین شکم از راس دیکرسون

در مورد پدرام آریانپور

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!