یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

بهترین برنامه تمرین عضلات سینه برای افراد مبتدی

عضلات سینه را با این برنامه که برای افراد تازه کار طراحی شده هدف قرار دهید.

این روزها اکثر ورزشکارانی که بتازگی وارد دنیای تناسب اندام شده‌اند تمرکز بالای بر روی ساخت عضلات سینه خود دارند، شاید سریع‌ترین راه تشخیص بدن قدرتمند و عضلانی در لباس سینه پهن است.
البته نباید فراموش کنیم که یکی از دلایل علاقه‌مندی افراد به تمرین سینه نگرش جامعه و تغییر در علاقه آنها است که چند سالی هست از سیکس پک به عضلات سینه تغییر مسیر داده و سادگی انجام حرکات آن است اما بجز عضلات سینه گروه‌های عضلانی دیگری نیز وجود دارند که غالب بوده و در زیبایی بدن تاثیر بسزایی دارند عضلات کمر و سرشانه در ساختار بالا تنه پس از عضله سینه نقش مهمی دارند پس فراموش نکنید اگر بتازگی شروع به تمرین کرده‌اید باید تمامی گروه‌های عضلانی را تمرین دهید تا به بهترین فرم و ساختار بدنی دست یابید. با این حال روز پا و فواید آن را هیچ وقت فراموش نکنید!

بیشتر حرکات این برنامه تمرین عضلات سینه را درگیر کرده و حرکت بارفیکس: سرشانه و کمر، دیپ: پشت بازو را درگیر می‌کند، با اینکه برنامه مختص افراد مبتدی است به این معنا نیست که برنامه ساده و راحتی خواهد بود و  بنابراین حداکثر این برنامه را ۲ روز در هفته انجام دهید و به بدنتان اجازه دهید ریکاوری کافی داشته باشد.

ابتدا به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه تمرینات هوازی و کششی انجام دهید تا بخوبی گرم شوید و خدای نکرده دچار آسیب دیدگی نشوید.

→ مطلب قبلی

برنامه تمرین سینه از راس دیکرسون

در مورد پدرام آریانپور

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!