برنامه تمرین 12 دقیقه‌ای HIIT با وزن بدن

برنامه تمرین ۱۲ دقیقه‌ای HIIT با وزن بدن

برای حفظ تناسب اندام در طول عید نوروز فقط 12 دقیقه در روز زمان لازم خواهید داشت.

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: حفظ تناسب اندام
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز: بدون نیاز به تجهیزات
  • تعداد حرکات: 6
  • مدت زمان: 12 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

بعد از ۲ تا برنامه تمرینی فقط با وزن بدن که در پست‌های اخیر منتشر شد می‌رسیم به سومین یعنی، برنامه تمرین ۱۲ دقیقه‌ای HIIT با وزن بدن که تقریبا نسبت به دو برنامه قبلی کمی سنگین‌تر بوده با اینکه تعداد حرکات بیشتر شده اما بخاطر محدودیت زمان در ۱۲ دقیقه مدت زمان انجام حرکات در هر راند به ۳۰ ثانیه محدود شده است.

چون پیش از عید هست و تقریبا اکثر باشگاه‌های ورزشی چند روز اول تعطیل هستند در این روزهای آخر سال تمرکز برنامه‌های تمرین رو بر روی اون قرار دادیم که شما عزیزان چندین گزینه برای انتخاب داشته باشید.

مثل «برنامه تمرین فول بادی انفجاری HIIT با وزن بدن» به میزان کافی در روز آب بنوشید و بخوبی پیش از شروع تمرین گرم کنید زیرا قراره تو ۱۲ دقیقه تمرینات پرشدتی داشته باشید که در صورت عدم آمادگی و گرم کردن کافی ممکنه گرفتگی عضله و یا مصدومیت را تجربه کنید.

در صورتی که با این سیستم تمرین آشنایی ندارید از طریق «تمرینات اینتروال با شدت بالا» می‌توانید با آن آشنا شوید.

پیش از شروع تمرین حتما با انجام حرکات کششی گرم کنید.

برنامه تمرین 12 دقیقه‌ای HIIT فقط با وزن بدن

پس از اتمام تمرین حتما با انجام حرکات کششی سرد کنید.

آموزش حرکات تمرینی