برنامه تمرینی سرشانه با سیستم تمرین Y3T - هفته سوم

برنامه تمرینی سرشانه با سیستم تمرین Y3T – هفته سوم

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: عضله سازی
  • سطح آمادگی جسمانی: متوسط
  • مناسب برای: آقایان
  • تجهیزات مورد نیاز: باشگاه بدنسازی کامل
  • تعداد حرکات: 9
  • مدت زمان: 50 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

اگر در مورد دلتوئید صحبت کنم، می‌توانم یک کتاب بنویسم. اما بهتره خیلی کوتاه در مورد این عضله مهم صحبت کنم، دلتوئید یکی از عضلات کلیدی در بدست آوردن بدنی چهار شانه است و گرد بودن سرشانه در زیر لباس برای خیلی از افراد هدفی است که بدنبال آن هستند.

نیل یودا هیل خالق سیستم تمرین Y3T در باشگاه عضلات را از زوایای مختلف تمرین، تا به حداکثر رشد و پاسخگویی عضلانی برسند. این‌بار در فیتنس پرو برنامه تمرین سرشانه‌ی متفاوتی را برای شما آماده کرده‌ایم، اساس این برنامه به هفته سوم سیستم تمرین Y3T بر می‌گردد، اگر با سیستم تمرین Y3T آشنایی ندارید این مقاله را مطالعه کنید.

این برنامه از یک سوپر ست و دو جاینت ست تشکیل شده که سرعت تکرار و فرم صحیح حرکات در آن اهمیت فراوانی دارد پس وزنه سبک انتخاب تا حرکت دوم به بعد جاینت ست‌ها را به درستی انجام دهید.

نکات برنامه تمرینی سرشانه با سیستم تمرین Y3T – هفته سوم

سوپرست: زمانی که دو حرکت را بدون استراحت و حرکت دوم را سریعا بعد از حرکت اولی باید انجام داد را سوپر ست گویند.

جاینت ست: زمانی که سه یا چهار حرکت با هم انتخاب شده و این حرکات به ترتیب بدون استراحت و بصورت زنجیره ای باید انجام دهید که به آن جاینت ست گویند.

rep tempo – سرعت تکرار: ۲ – ۳ ثانیه زمان بازگشت از نقطه اوج دامنه حرکت تا به نقطه شروع بطول انجامد.

پیش از شروع تمرین حتما با انجام حرکات کششی و چند ست سبک جلو بازو و پشت بازو برای تمرین آماده شوید.

برنامه تمرینی سرشانه با سیستم تمرین Y3T - هفته سوم

پس از اتمام تمرین حتما سرد کنید.

اگر به دنبال افزایش حجم عضلانی هستید از برنامه‌های بدنسازی با هدف عضله سازی و یا از مربی آنلاین فیتنس پرو استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

آموزش حرکات تمرینی