برنامه تمرین HIIT بی صدا و بدون نیاز به تجهیزات

برنامه تمرین HIIT بی صدا و بدون نیاز به تجهیزات

آیا تابحال 12 دقیقه تمرین بی سر صدا و بدون نیاز به تجهیزات در خانه را تجربه کرده‌اید؟

اطلاعات برنامه تمرین
  • هدف برنامه: حفظ تناسب اندام
  • سطح آمادگی جسمانی: مبتدی
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • تجهیزات مورد نیاز:
  • تعداد حرکات: 4
  • مدت زمان: 12 دقیقه
  • ویدئو آموزشی: ندارد
  • برنامه تغدیه: ندارد
  • برنامه مکمل: ندارد

اغلب برنامه‌های تمرین HIIT بخاطر تحرکات بالایی که دارند اغلب با سر و صدای زیادی همراه هستند، مخصوصا اگر قرار باشه این حرکات رو درخانه آپارتمانی انجام بدید همسایه پایینی از سر و صدای تولید شده عصبانی خواهد شد اما با برنامه تمرینی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد جز بی سر و صدا ترین برنامه‌های HIIT خواهد بود که فقط ۱۲ دقیقه از وقت شما را در روز برای انجام خواهد گرفت.‌

در تمرینات HIIT با توجه به نوع برنامه برای مثال ۴ راند وجود داشته که باید ۴۰ ثانیه پرشدت حرکت را انجام و بمدت ۲۰ ثانیه استراحت داشته باشید. و پس از انجام ۴ راند حرکت بعدی را به همین روش انجام دهید.

هدف این برنامه تمرین حفظ تناسب اندام در مدت زمان بسیار کوتاه یعنی ۱۲ دقیقه است، شما ۱۲ راند از ۴ حرکت مختلف را خواهید داشت که به هر حرکت ۳ راند رسیده و در هر راند از هر حرکت بمدت ۵۰ ثانیه پرشدت هر تعداد تکرار که می‌توانید آن حرکت را انجام و ۱۰ ثانیه استراحت نمایید.

در طول فصول گرم بدلیل تعرق بالای بدن حتما در طول روز به میزان کافی آب بنوشید تا در طول تمرین کاهش توان بدنی را تجربه نکنید.

پیش از شروع تمرین حتما با انجام حرکات کششی گرم کنید.

12 دقیقه تمرین HIIT بی صدا و بدون نیاز به تجهیزات

پس از اتمام تمرین حتما با انجام حرکات کششی سرد کنید.

آموزش حرکات تمرینی