10 برنامه تمرینی در منزل بصورت ویدئویی

۱۰ برنامه تمرینی در منزل بصورت ویدئویی

در ایام قرنطینه بدون نیاز به هیچ وسیله‌ای در منزل تمرین کنید

این روزها که دنیا در قرنطینه به سر میبره فرصت خوبی هست که کمتر پای نتفلیکس بشینیم و کارهای جدیدی مثل تمرین رو دنبال کنیم. ۱۰ برنامه تمرینی در منزل بصورت ویدئویی روزهای اخیر در IGTV صفحه اینستاگرام فیتنس پرو آپلود شده‌اند. در صورتی که این برنامه‌ها برای شما مفید بودند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر براتون سوال پیش اومده که چرا اینقدر روی سایت فعالیت‌مون کم شده باید بگم که قرنطینه فرصتی رو بوجود آورده که یه سری قابلیت باحال به سایت اضافه کنیم و درحال حاضر در حال کد نویسی اونها هستیم، پس از فروکش کردن کرونا اونها رو بهتون معرفی کنیم.

۱

برنامه تمرینی در خانه بدون نیاز به تجهیزات برای بانوان

مدت زمان برنامه: ۲۰ دقیقه

تجهیزات: نیاز ندارد

مناسب برای: بانوان

توضیحات: در کلیپ ترتیب، نام و مدت زمان انجام هر حرکت قابل مشاهده است. حرکات را بدون وقفه و پشت سر هم انجام دهید و در زمان break بمدت ۱ دقیقه استراحت کنید.
به خودتون زیاد فشار نیارید و در صورت نیاز بیشتر استراحت کنید تا آمادگی جسمانی لازم را برای انجام این برنامه پس از چند روز بدست آورید.
این برنامه را ۲ الی ۳ بار در هفته می‌توانید انجام دهید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۲

برنامه تمرینی در خانه بدون نیاز به تجهیزات برای آقایان

مدت زمان برنامه: ۲۰ دقیقه
تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: آقایان
توضیحات: در کلیپ ترتیب، نام و مدت زمان انجام هر حرکت قابل مشاهده است. حرکات را بدون وقفه و پشت سر هم انجام دهید.
این برنامه را ۳ الی ۴ بار در هفته می‌توانید انجام دهید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۳

برنامه تمرین در خانه بدون نیاز به تجهیزات برای بانوان

مدت زمان برنامه: ۲۰ دقیقه
تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان
توضیحات: این برنامه تمرینی شامل ۲۰ حرکت است و هر حرکت را باید بمدت ۴۵ ثانیه انجام و ۱۵ ثانیه استراحت کنید و سپس حرکت بعدی را انجام دهید. توضیحات ناتاشا بصورت زیر نویس در ویدئو قرار گرفته است.
امیدوارم این برنامه تمرینی به شما در حفظ تناسب اندام کمک نماید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۴

چربی سوزی در خانه بدون نیاز به تجهیزات

مدت زمان برنامه: ۱۵ دقیقه
تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان و آقایان
توضیحات: این برنامه تمرینی شامل ۱۵ حرکت بوده که هر کدام ۱ دقیقه زمان نیاز داشته ۴۰ ثانیه انجام و ۲۰ ثانیه استراحت خواهید کرد.
این ویدئو دارای زیر نویس بوده و در طول برنامه استیو شما را راهنمایی خواهد کرد. تغذیه سالم را فراموش نکنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۵

برنامه تمرینی باسن و پا در خانه بدون نیاز به تجهیزات

تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان
توضیحات: این برنامه تمرینی با هدف عضله سازی و فرم دهی به پایین تنه و شامل ۱۰ حرکت است که باید بسیار آهسته و با رعایت ارتباط بین ذهن و عضله ۴ ست ۱۲ الی ۱۶ تکرار انجام شوند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۶

برنامه تمرین سرشانه در خانه با کش تمرینی

تجهیزات: کش تمرینی
مناسب برای: آقایان و بانوان
توضیحات: تعداد ست و تکرار هر حرکت با توجه به میزان مقاومت کش و آمادگی جسمانی شما متغییر است. با این حال می‌توانید ۲ الی ۴ ست ۱۰ الی ۱۲ تکرار انجام دهید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۷

برنامه تمرینی بالا تنه در خانه با وزن بدن در ۱۰ دقیقه

مدت زمان: ۱۰ دقیقه
تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان
توضیحات: تمرینات بالا تنه یعنی سرشانه، سینه و بازوها بدون هیچ وسیله‌ای تقریبا سخته اما پاملا برای این گروه‌های عضلانی حرکاتی رو انتخاب کرده که شما می‌توانید در خانه بدون هیچ تجهیزاتی آنها را انجام دهید.
ویدئو بصورت کامل فیلم برداری شده یعنی پاملا هر حرکتی رو که انجام میده شما هم بمدت ۳۰ ثانیه انجام دهید و بدون استراحت به سراغ حرکت بعدی بروید.
اگر نیاز به استراحت بین حرکات داشتید، نگران نباشید چند ثانیه نفسی تازه کنید و ادامه دهید. پس از چند جلسه تکرار این برنامه شما قدرت بدنی کافی برای انجام آن بدون استراحت را کسب خواهید کرد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۸

برنامه تمرین فول بادی با کش تمرین در خانه

تجهیزات: کش تمرینی
مناسب برای: آقایان و بانوان
توضیحات: کریس هریا در این ویدئو حرکات اصلی برای تمرین گروه‌های عضلانی بدن را معرفی می‌کند که شما قادر خواهید بود مثل او پیش رفته یا با توجه به وضعیت بدنی خود شخصی سازی کنید.
نحوه ست و تکرار هر حرکت وابسته به کش تمرینی و آمادگی جسمانی شماست اما می‌توانید ۲ راه زیر را دنبال کنید:
بصورت ست: ۳ الی ۴ ست ۱۰ الی ۱۲ تکرار
بصورت راند: ۳۰ الی ۴۰ ثانیه تکرار حرکت سپس ۲۰ ثانیه استراحت کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۹

برنامه تمرینی فول بادی با وزن بدن در خانه برای افراد مبتدی

مدت زمان: ۲۰ دقیقه
تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان
توضیحات: این برنامه تمرینی مناسب بانوانی است که بتازگی ورزش را آغاز کرده یا سطح آمادگی جسمانی آنها کم است. در کلیپ نام حرکات و زمان استراحت مشخص شده و آن را بصورت کامل مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

۱۰

برنامه تمرینی سیکس پک بدون نیاز به تجهیزات

تجهیزات: نیاز ندارد
مناسب برای: بانوان و آقایان
توضیحات: این برنامه ۴ راند است و تمامی حرکات را بمدت ۴۵ ثانیه انجام و ۱۵ ثانیه استراحت می‌کنید.
این ویدئو دارای زیر نویس بوده و در طول برنامه کریس شما را راهنمایی خواهد کرد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitnessPro.ir | فیتنس پرو (@fitnessproir) on

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

آموزش حرکات تمرینی