اپ اندروید فیتنس پرو هم اکنون در کافه بازار دانلود رایگان

بیوگرافی فیل هیث

فیلیپ جراد هیث (ملقب به استعداد) در۱۸دسامبر ۱۹۷۹متولد شد و سالهای اولیه زندگی خود را در سیاتل گذراند و در واشنگتن بود که به بسکتبال علاقه مند شد.

فیل استعداد ورزشی خود را در تیم اول بسکتبال دبیرستان ثابت کرد که منجر به گرفتن بورسیه در تیم پایونییر دانشگاه دنوور شد.

او خیلی از درس های را که در دوران ورزشکاری خود را در زمانی که بازیکن بسکتبال بود(۱۹۹۸-۲۰۰۲) آموخت، فیل در دو رشته ی آی‌تی و مدریت بازرگانی در دوران دانشگاه تحصیل کرد.

با الهام از تجربه‌های با ارزشی که در زمین بسکتبال به دست آورده بود خودش را برای چالش بعدی زندگیش آماده کرد.

علاقه‌مندی فیل به تمرین و رقابت شدید باعث شد به سمت بدنسازی برود، وی تمرکز خود را از ورزش شدتی رقابتی تغییر داد و فهمید که بسکتبال نمیتواند تمام توانایی هایش را نشان دهد. فیل در اکتبر ۲۰۰۲ با استراتژی که در این راه اتخاذ کرده بود به صورت رسمی بدنسازی را آغاز کرد.

او با وزن ۱۸۵پوند(۸۴کیلوگرم) آغاز کرد و او به وزن ۲۱۵پوند(۹۸کیلوگرم) رشد عضله‌ای داشت که رشد فوق العاده ۶% داشت(که در رشته بدنسازی بسیارعالیست) فیل اولین بار در سال ۲۰۰۳ در مسابقات فیزیک طبیعی Rocky Mountain NPC (National Physique Committee) با بهترین امتیاز پیروز شد.

مستر المپیا بودن مسئولیت پذیری بالایی رو میخواهد نه فقط بر روی صحنه بلکه در پشت صحنه مهم تر هست. من هر روز به خودم یادآوری میکنم که بدنم و تلاشم میتواند برای دیگران الهام بخش باشد و این باعث خوشحالی من هست. من با این کلمات هر روز زندگی میکنم: سخت تمرین کن، هوشمندانه تمرین کن و شاد باش! و همیشه مطمئن باشید در حال رقابت با خودتون و هدف‌های جدید هستید و در این مسیر لذت ببرید مهم نیست چقدر سختی میکشید.

لقب استعداد مناسب او بود با موفقیتی که از مسابقه اول کسب کرده بود ۸هفته بعد در همان دسته ی میان وزن شرکت کرد و با اختلاف یک امتیاز از مقام پیروزی سقوط کرد او دوران مبتدی خود را تازه آغاز کرده بود.

او در سال ۲۰۰۳ در تلاش برای کامل کردن هنر خود در یک باشگاه حرفه ای ثبت نام کرد و عزم خود را برای پیروزی در مسابقات فیزیک طبیعی ایالتی کلرادو جذب کرد که منجر به دریافت لقب آقای کلرادو در وزن ۲۰۰ پوند(۹۰کیلوگرم) شد.

او در آکادمی فیتنس و تناسب اندام ویدر بخاطر احترامی که به مستر المپیاهای سابق جی کاتلر و پیتر مک گاف داشت نام نویسی کرد، فیل بعد از رقابت برای دریافت پرو کارت آمریکا در وزن ۲۱۵پوند (۹۷کیلوگرم) موفق به افتخارات کلی شد.

امروز او دارنده IFBB پرو و ۴ بار آقای المپیا میباشد و به نظر میرسد وی عنوان المپیا در سال‌های آینده را خواهد گرفت و رکورد ۸ بار قهرمانی المپیا یعنی آقای O(رونی کلمن) را بتواند بشکند. هدف فیل این است که نشان دهد بدنسازی هم یک ورزش هست و احترام و ارزش این رشته ورزشی را در بین مردم بالا ببرد.

او در حال حاضر در بنیاد Make it Fit در حال تلاش برای افزایش آگاهی در مورد بیماری اوتیسم هست و از تابستان ۲۰۱۴ شرکت Gifted Nutrition که کمپانی تولید مکمل های وی هست را مدیریت میکند.

استعداد باشید همگی!

پدرام آریان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *