9 برنامه تمرینی در منزل

۹ برنامه تمرینی در منزل

این روزها بخاطر شیوع کرونا در کشور اغلب باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند. به همین دلیل ۹ برنامه تمرینی در منزل که قبلا در سایت منتشر کرده بودیم را در این پست جمع آوری کردم تا در خانه چند دقیقه‌ای را به ورزش بپردازید.

اغلب یک جفت دمبل در خانه داریم، حتی بدون دمبل و کش تمرین با وزن بدن می‌توان تمرینات مختلفی را در خانه انجام داد. برنامه‌های تمرینی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، با اهداف عضله سازی، حفظ تناسب اندام و چربی سوزی هستند؛ و کمترین تجهیزات ورزشی را برای انجام آنها نیاز خواهید داشت. بنابراین برنامه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با تجهیزات و هدف شما باشد.

من و تیم فیتنس پرو امیدواریم هرچه سریع‌تر گسترش کرونا در کشور کاهش یافته تا همگی زندگی عادی را مانند گذشته دنبال کنیم. در طول این مدت حتما موارد احتیاطی را بطور کامل رعایت کنید.

برنامه بدنسازی فول بادی فقط با دمبل

۱

برنامه بدنسازی فول بادی فقط با دمبل

این برنامه تمرینی را در خانه تنها با یک جفت دمبل انجام دهید، این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف عضله سازی، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۳ روز در هفته و ۳۰ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه بدنسازی فقط با دمبل

۲

برنامه بدنسازی فقط با دمبل

این برنامه تمرینی مانند برنامه قبلی فقط به یک جفت دمبل نیاز خواهید داشت. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف عضله سازی، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۴ روز در هفته و ۴۵ الی ۶۰ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرینی 3 روز در خانه برای بانوان

۳

برنامه تمرینی ۳ روز در خانه برای بانوان

این برنامه تمرینی نیاز به یک جفت دمبل و کش تمرین دارد. این برنامه مناسب بانوان با هدف چربی سوزی، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۳ روز در هفته و ۳۰ الی ۴۵ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرین HIIT بی صدا و بدون نیاز به تجهیزات

۴

برنامه تمرین HIIT بی صدا و بدون نیاز به تجهیزات

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف حفظ تناسب اندام، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۱۲ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرین 12 دقیقه‌ای HIIT با وزن بدن

۵

برنامه تمرین ۱۲ دقیقه ای HIIT با وزن بدن

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف حفظ تناسب اندام، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۱۲ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرین فول بادی انفجاری HIIT با وزن بدن

۶

برنامه تمرین فول بادی انفجاری HIIT با وزن بدن

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف حفظ تناسب اندام، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۱۲ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرین دایره ای فقط با وزن بدن

۷

برنامه تمرین دایره‌ای فقط با وزن بدن

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف چربی سوزی، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۳۰ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

برنامه تمرین فول بادی در 15 دقیقه

۸

برنامه تمرین فول بادی در ۱۵ دقیقه

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب آقایان و بانوان با هدف کاهش وزن، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۱۵ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

۲۵ دقیقه تمرین هوازی و قدرتی بدون نیاز به وسیله

۹

۲۵ دقیقه تمرین هوازی و قدرتی بدون نیاز به وسیله

این برنامه تمرینی نیاز به هیچ وسیله‌ای نداشته و تنها با وزن بدن خودتان انجام پذیر است. این برنامه مناسب بانوان با هدف کاهش وزن، سطح آمادگی جسمانی مبتدی، ۲۵ دقیقه در روز زمان شما را خواهد گرفت.

امیدوارم ۹ برنامه تمرینی در منزل برای شما مناسب باشند، در صورت هرگونه مشکل یا سوال از طریق دیدگاه یا صفحه تماس با ما یا اینستاگرام در تماس باشید.

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

محاسبه‌گر