یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

شیک پروتئین با طعم هلو

هیچ حسی مانند یک صبح تابستانی حوالی ساعت ۸ صبح دلچسب نیست هنوز بوی نم رو توی هوا میشه احساس کرد و برای خاطره انگیزتر کردن این حس یک صبحانه با میوه‌های تابستانی ایده بسیار خوبی است، اما یک لحظه صبر کنید تناسب اندام برای ما خیلی مهمه و باید هر وعده غذایی حاوی مقدار کافی پروتئین، کربوهیدرات و چربی مفید باشه! شیک پروتئین با طعم هلو تداعی کننده تابستانی زیباست که به آرامی درحال سپری شدن است و ۲۲ گرم پروتئین و نبود شکر فرآوری شده و وجود روغن تخم کتان حاوی مقدار کافی امگا – ۳ میباشد و توت فرنگی باعث افزایش آنتی اکسیدان بودن شیک بشود.

قبل از خواندن طرز تهیه مخلوط کن را به برق وصل کنید تا در کسری از ثانیه این شیک خوشمزه را آماده کنید. همچنین میتوانید این شیک را از شب قبل آماده و صبح میل کنید تا در زمان نیز صرفه جویی کنید.

مواد اولیه

  • ۱/۲ هلو پوست کنده
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن تخم کتان
  • ۱ اسکوپ وی پروتئین با طعم وانیل
  • ۶ عدد توت فرنگی یخ زده
  • ۱ فنجان آب

طرز تهیه

  1. تمامی مواد بالا را درون مخلوط کن ریخته و اجازه دهید بخوبی مخلوط شوند.
  2. درون یک لیوان ریخته و اگر مایل بودید ۱۵ دقیقه در یخچال بگذارید تا خنک شود و سپس میل کنید.

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 شیک

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 336
چربی کل 15 گرم
کربوهیدرات 34 گرم
پروتئین 22 گرم

→ مطلب قبلی

بهترین سحری در ماه رمضان برای بدنسازان

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!