یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

برنامه تمرین سرشانه با سیستم تمرین Y۳T – هفته دوم

دو هفته پیش برنامه تمرین سرشانه سیستم تمرین Y3T که برای هفته سوم بود منتشر شد و این هفته برای شما برنامه تمرین هفته دوم را آماده کردیم که مانند تمامی برنامه تمرین‌های این سیستم تمرین شما را به چالش کشیده و شما را تا مرز ناتوانی می‌برد. فراموش نکنید که کاملا مسیر برنامه تمرین را پیش ببرید و تسلیم نشوید تا حداکثر نتیجه را از تمرین خود بگیرید، اگر هنوز تاکنون با این سیستم تمرین آشنا نشده‌اید پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید.

کلین و پرس

۴ ست ۱۶ – ۲۰ تکرار

سرشانه پرس آرنولدی

۳ ست ۱۶ – ۲۰ تکرار

نشر جانب سیم کش تک دست

۵ ست ۱۶ – ۲۰ تکرار

نشر از جلو با صفحه

۳ ست ۱۶ – ۲۰ تکرار

فلای سرشانه با سیم کش

۳ ست ۱۶ – ۲۰ تکرار

زمان استراحت بین هر ست: ۶۰ ثانیه.

سیستم تکرار: ۳ ثانیه از نقطه اوج دامنه حرکت تا نقطه شروع زمان ببرد، ۱ ثانیه ایزومتریک.

تمرکز این برنامه تمرین بر روی فشار و حجم خون ورودی به عضلات است و نسبت به برنامه تمرین هفته دوم این سیستم تمرین تعداد حرکات بیشتری دارد، زیرا سرشانه نسبت به برنامه شدت بالا پاسخ بهتری داده و عضلات سرشانه را تا مرز ناتوانی ببرید و حتما در انجام حرکاتی مانند نشر از بقل با سیم کش دقت بیشتری انجام دهید.

→ مطلب قبلی

برنامه تمرین بازو با سیستم تمرین Y3T – هفته اول

مطلب بعدی ←

برنامه تمرین کمر با سیستم تمرین Y۳T – هفته اول

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!