جو پرک با انجیر و پنیر ریکوتا

  • 210
    کالری
  • 39 گرم
    کربوهیدرات
  • 5 گرم
    پروتئین
  • 4 گرم
    چربی
  • سروینگ: 1 سرو
  • زمان آماده سازی: 3 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 1 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 4 دقیقه

ترکیب جو پرک با انجیر و پنیر ریکوتا حاوی یک طعم قوی و خوشمزه برای وعده صبحانه است. مخلوط انجیر خشک با جو پرک موجب شکوفایی طعم انجیر و پنیر ریکوتا موجب افزودن بافت و پروتئین به این دستور تهیه می‌شود. انجیر جز سوپر غذاها و میوه‌های مغذی است، حاوی مقادیر زیادی کلسیم، ویتامین C و همچنین این ماده غذایی سم‌زدا و ملین طبیعی نیز می‌باشد.

مواد اولیه

  • ۴۳ گرم جو پرک
  • ۷۸ میلی‌لیتر آب
  • ۲۸ گرم انجیر خشک خرد شده، ساقه بریده شود.
  • ۱ قاشق غذاخوری پنیر ریکوتا
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر استویا

طرز تهیه

  1. ابتدا جو پرک را با آب درون یک قابلمه ریخته و بر روی شعله متوسط گاز بمدت ۱ دقیقه قرار دهید تا پخته و نرم شود، اگر در این مدت زمان جو آماده نشده بود ادامه دهید تا بافت آن نرم شود.
  2. انجیر خشک را خرد کرده(ترجیحا چهار قاچ) و سپس درون یک کاسه ریخته و پنیر ریکوتا را به آن اضافه کنید.
  3. حال جو پرک گرم را درون کاسه ریخته و مواد را با یک قاشق بخوبی مخلوط و سپس میل کنید.

نوش جان :)

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر