ساندویچ مدیترانه ای

ساندویچ مدیترانه ای

  • 237
    کالری
  • 28 گرم
    کربوهیدرات
  • 9 گرم
    پروتئین
  • 10 گرم
    چربی
  • سروینگ: 2 سرو
  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 10 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 20 دقیقه

برای حفظ حجم عضلانی همیشه نباید به خوردن فیله و برنج تکیه کرد و بعضی مواقع جایگزینی یک وعده غذایی به ساندویچ مدیترانه ای به شما در حفظ عضلات کمک خواهد کرد. در این ساندویچ از مواد اولیه غنی و مفید برای بدن انتخاب شده که علاوه بر دریافت درشت مغذی‌های مورد نیاز بدن به شما در حفظ تناسب اندام کمک خواهد کرد.

در مواد اولیه ۳۰ گرم گوشت سینه مرغ قرار داده شده اگر که دوست دارید در این ساندویچ بیشتر طعم گوشت را بچشید و پروتئین بیشتری از وعده غذایی خود دریافت کنید، این میزان را به دلخواه می‌توانید افزایش دهید. همچنین اگر ترکیب مرغ و سبزیجات به میزان کافی نیست می‌توانید مواد اولیه را افزایش دهید.

مواد اولیه

  • ۱ عدد نان گندم کامل پیتا بزرگ یا نان باگت
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۱ عدد فلفل دلمه‌ای قرمز خرد شده
  • ۱ عدد قارچ
  • ۶ عدد زیتون بزرگ
  • ۱ عدد پیاز قرمز خرد شده
  • ۳۰ گرم گوشت سینه مرغ
  • ۱ قاشق چای‌خوری پنیر بز

دستور تهیه

  1. نان را به دو قسمت بریده و از وسط باز کنید و با مقدار کمی روغن زیتون داخل آن را چرب کنید.
  2. در یک ماهی‌تابه بزرگ مقدار کمی روغن زیتون ریخته و روی شعله متوسط قرار دهید، حال فلفل دلمه‌ای، قارچ، زیتون و پیاز را اضافه کنید و اجازه دهید تا پیاز‌ها به خوبی ترد شوند. گوشت سینه مرغ را اضافه کنید و اجازه دهید تا پخته شود. سپس ماهی‌تابه را از روی شعله بردارید.
  3. نان‌ها را از سمتی که روغن زدید درون یک ماهی‌تابه با شعله متوسط بمدت ۲ – ۳ دقیقه دیگر قرار دهید. سپس برداشته و پنیر بز رو بر روی نان پخش کنید. حال ترکیب مرغ و سبزیجات را درون نان به یک اندازه پخش کنید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر