یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
پودینگ چیا و نارگیل

پودینگ چیا و نارگیل

اگر بدنبال یک صبحانه با فیبر بالا، غنی از مواد مغذی، کم کالری، بدون گلوتن، حاوی آنتی اکسیدان و کاملا گیاهی هستید، پودینگ چیا و نارگیل یکی از گزینه‌های عالی برای شما می‌باشد. دانه‌های چیا غنی از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها، مینرال‌ها و یکی از منابع امگا – ۳ برای گیاه‌خواران هستند. دانه‌های چیا مایعات را جذب کرده و اگر درون شیر نارگیل قرار بگیرند کمی پف می‌کنند و بافت ژله‌ای خواهد داشت. برای تزئین مقداری انواع توت بر روی این پودینگ ریخته تا این صبحانه غنی حاوی آنتی اکسیدان شود.

این صبحانه باید ۲ – ۳ قبل از میل شدن باید آماده شود و به همین دلیل می‌توانید از شب قبل آن را آماده کرده و در یخچال قرار دهید و صبح با خیال راحت میل کنید.

مواد اولیه

  • ۳/۴ کاسه شیر نارگیل
  • ۱/۲ کاسه آب
  • ۱/۴ کاسه دانه‌های چیا
  • ۱/۴ کاسه نارگیل خرد شده
  • مقدار بسیار کمی نمک
  • ۵۷ گرم انواع توت

طرز تهیه

  1. شیر نارگیل، آب، دانه‌های چیا، نارگیل و نمک را درون یک ظرف مخلوط و ۲ – ۳ ساعت در یخچال قرار گیرد.
  2. در زمان سرو توت‌ها را به آن اضافه کنید.

نوش جان :)

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 2 سرو

مقدار کل: 2 سرو

مقدار هر سرو
کالری 367
چربی کل 30 گرم
کربوهیدرات 19 گرم
پروتئین 6 گرم
شیک پای سیب

→ مطلب قبلی

شیک پای سیب برای صبحانه

در مورد پوریا آریان پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقم به ورزش‌های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه‌مند شدم از 5 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 3 سال رو صرف بدنسازی حرفه‌ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟