یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
شیک پای سیب

شیک پای سیب برای صبحانه

امروز با شیک پای سیب که شیکی پروتئینی، دلچسب اما عجیب و غریب است برای شروع صبحی پر انرژی برگشتیم. تنها ماده اولیه شیک پای سیب، سیب نیست و آووکادو و خرما هم در این شیک هستند و حضور اونها باعث میشه که این شیک حاوی ۲۷گرم پروتئین، ۷۵گرم کربوهیدرات و ۹ گرم چربی مفید است. با خوردن این شیک طعم‌های مختلفی را همزمان با هم خواهید چشید و روز شما را خواهد ساخت.

اگر این نوشیدنی با ذائقه شما سازگار باشد قطعا به نوشیدنی مورد علاقه شما به عنوان صبحانه برای روزهایی که عجله دارید و یا به عنوان یک میان وعده در طول روزهای بلند تابستان تبدیل خواهد شد.

مواد اولیه مورد نیاز

  • ۱ اسکوپ پودر پروتئین وی با طعم وانیل
  • ۱/۴ آووکادو
  • ۳ عدد خرمای خرد شده
  • ۱/۲ سیب خرد شده
  • ۱ کاسه شیر بادام بدون طعم(در صورت نبود شیر بادام، شیر کم چرب را می‌توانید جایگزین کنید)
  • دارچین به میزان دلخواه
  • گرانول استویا به میزان دلخواه

دستور تهیه

  1. تمامی مواد اولیه را داخل مخلوط کن ریخته و اجازه دهید به خوبی مخلوط شوند.
  2. دارچین را تزئین بر روی شیک بریزید.

نوش جان :)

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 سرو

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 487 کالری
چربی کل 9 گرم
کربوهیدرات 75 گرم
پروتئین 27 گرم
پینا کولادا پنیر محلی

→ مطلب قبلی

پینا کولادا پنیر محلی

پودینگ چیا و نارگیل

مطلب بعدی ←

پودینگ چیا و نارگیل

در مورد پوریا آریان پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقم به ورزش‌های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه‌مند شدم از 5 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 3 سال رو صرف بدنسازی حرفه‌ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟