سوپ نودل مرغ

سوپ نودل مرغ

  • 162
    کالری
  • 11 گرم
    کربوهیدرات
  • 24 گرم
    پروتئین
  • 2 گرم
    چربی
  • سروینگ: 10 سرو
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 40 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 45 دقیقه

امروز اولین بارون پاییزی توی اکثر شهرهای شمالی ایران بارید و دمای هوا کمی پایین اومده و یک سوپ گرم خیلی میچسبه، برای همین دستور تهیه سوپ نودل مرغ رو آماده کردیم که یک وعده گرم و خوشمزه رو در انتهای امروز داشته باشید. این سوپ حاوی آنتی اکسیدان، غنی از مواد مغذی و کم کالری و با هدف(کاهش وزن، عضله سازی، حفظ وزن) شما کاملا انطباق پذیر بوده و بهتون در حفظ مسیرتان کمک خواهد کرد.

اگر هدفتان عضله سازی است، میزان پاستا موجود در مواد اولیه را ۲ برابر کنید و اگر هدفتان رژیم غذایی کم کربوهیدرات است، پاستا را از دستور تهیه حذف کنید.

مواد اولیه

  • ۸ کاسه آپ مرغ پخته(کم سدیم)
  • ۴ کاسه آب
  • ۲ عدد پیاز بزرگ
  • ۲ عدد هویج بزرگ
  • ۲ ساقه کرفس خام
  • ۱ قاشق چای‌خوری سرصاف آویشن
  • ۳ قطعه سینه مرغ
  • ۲ عدد نودل تخم مرغ
  • ۱ کاسه کلم خرد شده

طرز تهیه

  1. آب و آب مرغ را در درون یک قابلمه ریخته و بر روی شعله با دما متوسط قرار دهید تا جوش بیاید.
  2. سپس، پیاز، هویج، کرفس، آویشن و اجازه دهید ۳۰ دقیقه دیگر نیز پخته شود.
  3. نودل تخم مرغ و مرغ را درون قابلمه ریخته، در قابلمه را باز گذاشته و بمدت ۸ – ۱۰ دیگر نیز بگذارید تا پخته شود.
  4. سپس میل کنید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر