جو پرک و موز

جو پرک و موز

  • 271
    کالری
  • 52 گرم
    کربوهیدرات
  • 11 گرم
    پروتئین
  • 2 گرم
    چربی
  • سروینگ: 2 سرو
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 10 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 15 دقیقه

موز و غلات دوستان جدایی ناپذیری هستند که در رژیم غذایی اغلب افراد کره زمین به شکل‌های مختلف وجود دارند، امروز دستور تهیه جو پرک و موز که یک صبحانه بسیار ساده اما مغذی است را برای شما آماده کرده‌ایم. این صبحانه برای افرادی که صبح‌ها عجله داشته و در مسیر رسیدن به سرکار یا دانشگاه صبحانه خود را میل می‌کنند گزینه مناسبی است. اگر به شیر حساسیت دارید، شیر بادام یا شیر بادام هندی جایگزین‌های پیشنهادی هستند.

برای افزایش میزان پروتئین موجود در این صبحانه می‌توانید یک اسکوپ پروتئین وی نیز در مخلوط ریخته و اگر در رژیم غذایی خود محدودیت کالری ندارید مقداری آجیل مثل فندق خرد شده اضافه کنید.

مواد اولیه

  • ۱٫۵ کاسه شیر کم چرب
  • ۳/۴ کاسه جو پرک
  • ۱ عدد موز خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل
  • ۱/۴ قاشق چای‌خوری دارچین

طرز تهیه

  1. شیر و جو پرک را داخل یک قابلمه کوچک ریخته و چند دقیقه صبر کنید تا شیر جذب و بافت جو پرک نرم شود.
  2. وقتی به آخرین دقایق مرحله قبل رسیدید، عسل، موز و دارچین را اضافه کنید.
  3. سپس با هم مخلوط کنید و اجازه دهید کمی سرد شود و سپس میل نمایید.

نوش جان :)

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر