یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
جو دو سر پرک با سیب و دارچین

جو دو سر پرک با سیب و دارچین

جو دو سر پرک در رژیم غذایی ورزشکاران نقش کلیدی را ایفا می‌کند در صبحانه تا میان وعده رد پای این ماده غذایی را خواهید دید و براحتی با هر ماده دیگری می‌توان ترکیب کرد. امروز طرز تهیه جو دو سر پرک با سیب و دارچین را آماده کردیم که یک صبحانه ساده، سالم و خوشمزه بوده که فقط بر پایه شیرینی دارچین و سیب و بافت نرم جو دو سر پرک قرار دارد. در دستور تهیه شکر قهوه‌ای، کره و استویا قرار دارد که از نظر من در این دستور تهیه نیازی به استفاده از آنها نیست و در صورت عدم استفاده میزان کالری، چربی و قند که در جدول ارزش غذایی ذکر شده کاهش میابد.

مواد اولیه

  • ۱/۲ کاسه جو دو سر پرک
  • ۱/۲ کاسه آب
  • ۱/۲ سیب، خرد شده
  • ۱ قاشق چای خوری دارچین
  • ۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای(دلخواه)
  • ۱ قاشق غذاخوری کره بدون نمک(دلخواه)
  • ۱ قاشق غذاخوری استویا(دلخواه)

طرز تهیه

  1. سیب را با دارچین و شکر قهوه‌ای مخلوط کنید.
  2. جو دو سر پرک را با آب بمدت ۱ دقیقه بر روی شعله گذاشته تا جو دو سر پرک نرم شود.
  3. سپس بر روی سیب و دارچین ریخته و مخلوط کنید.

نوش جان :)

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 سرو

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 317
چربی کل 13 گرم
کربوهیدرات 46 گرم
پروتئین 3 گرم
پارفیت ماست یونانی

→ مطلب قبلی

پارفیت ماست یونانی

شیک موز و بادام

مطلب بعدی ←

شیک موز و بادام

در مورد پوریا آریان پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقم به ورزش‌های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه‌مند شدم از 5 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 3 سال رو صرف بدنسازی حرفه‌ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟