همبرگر خانگی سالم

همبرگر خانگی سالم

  • 406
    کالری
  • 36 گرم
    کربوهیدرات
  • 33 گرم
    پروتئین
  • 13.75 گرم
    چربی
  • سروینگ: 4 سرو
  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 20 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 30 دقیقه

آیا از رژیم‌های خسته کننده خسته شده اید و به دنبال یک چیت میل خوشمزه هستید، اما دوست ندارید به فست فودها برید که اکثرا چربی زیادی دارند؟ این همبرگر خانگی سالم ، ذغالی و کم چرب دقیقا همون چیت میلی‌ه که دنبالش هستید! با در نظرگرفتن مقدار چربی پایینی که دارد میشه گفت رژیمتون رو هم نشکونید! :D بعلاوه مواد موردنیاز روزانه و پروتئین قابل توجه‌ای هم در یک وعده غذایی جذب بدنتون میشه.

مواد مورد نیاز

  • ۱/۲ کیلو گوشت بدون چربی
  • ۲ تا سفیده تخم مرغ
  • ۱/۲ پیاز خرد شده
  • ۲ تا پیازچه خرد شده
  • ۱/۴ فنجان جو پرک
  • ۱ قاشق غذا خوری سس سویا
  • ۱ قاشق غذا خوری سس باربیکیو کم شکر
  • ۴ عدد نان همبرگر کامل (نان غله با سبوس)
  • کاهو
  • گوجه
  • سس خردل

طرز پخت

  1. گوشت بدون چربی، سفیده تخم مرغ، پیاز خرد شده، پیازچه خرد شده، جو پرک، سس سویا را باهم مخلوط کرده.
  2. مخلوط بدست آمده را به ۴ قسمت تقسیم کنید و روی گریل بذارید.
  3. با سس باربیکیو روی همبرگر ها را مرطوب کنید و آن رو کنید تا به اندازه ی مورد نظر بپزد.
  4. همبرگر ها را روی نان قرار داده و روی آن کاهو و گوجه و سس خردل بزنید یا هر چیزی که دوست دارید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر