سالاد میوه ساده

سالاد میوه ساده

  • 370
    کالری
  • 100 گرم
    کربوهیدرات
  • 7 گرم
    پروتئین
  • 4 گرم
    چربی
  • سروینگ: 10 سرو
  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 0 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 15 دقیقه

دستور تهیه سالاد میوه شاید اصلا نیاز نباشه اما چاشنی این سالاد طعم توت فرنگی، تمشک و انبه رو دو چندان و به یک سطح جدید خواهد رساند. تابستان بدون میوه‌هایش بی‌معناست و با هر کدام از میوه‌های فصل می‌توانید یک سالاد خوشمزه درست کرده و به عنوان میان‌وعده به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

جدول ارزش غذایی برای کل سالاد میوه هست و برای محاسبه هر سرو باید تقسیم بر ۱۰ شود.

 


 میخوای یه بدن ایده آل بسازی ؟ پس بیا به اپلیکیشن فیتنس پرو  !

با اپ فیتنس پرو میتونی از بهترین برنامه تمرینی تغذیه و مکمل به همراه کلی ابزار انالیز بدن استفاه کنی

پس عجله کن و برای استفاده رایگان روی دکمه ثبت نام کلیک کن.

اپلیکیشن فیتنس پرو

 


 

 

مواد اولیه

  • ۴۵۰ گرم توت فرنگی خرد شده
  • ۱۷۰ گرم بلوبری
  • ۱۷۰ گرم تمشک
  • ۳ عدد کیوی پوست کنده و خرد شده
  • ۱ عدد پرتقال پوست کنده و خرد شده
  • ۲ عدد سیب پوست کنده و خرد شده
  • ۱ عدد انبه پوست کنده و خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری انگور

مواد اولیه چاشنی

  • ۱/۴ قاشق غذاخوری عسل
  • ۱/۴ قاشق غذاخوری آب پرتقال تازه
  • پوست ۱ عدد لیمو

طرز تهیه

  1. درون یک کاسه کوچک مواد اولیه چاشنی را ریخته و بخوبی با هم مخلوط کنید.
  2. سپس درون یک کاسه بزرگ میوه‌ها را ریخته و چاشنی را بر روی آن بریزید و به آرامی هم بزنید تا تمامی میوه‌ها آغشته به چاشنی شوند.
  3. سپس بلافاصله میل کرده یا چند ساعت درون یخچال قرار دهید تا سرد و طعم میوه‌ها آزاد شود.

نوش جان :)

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *