دستور تهیه کوکی پروتئینی برای صبحانه

دستور تهیه کوکی پروتئینی برای صبحانه

  • 280 کالری
    کالری
  • 32 گرم
    کربوهیدرات
  • 16 گرم
    پروتئین
  • 13 گرم
    چربی
  • سروینگ: 8 کوکی
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 8 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 13 دقیقه

آیا صبح شلوغی دارید و زمان کافی برای خوردن یک صبحانه عادی را ندارید؟ دستور تهیه کوکی پروتئینی برای صبحانه مناسب افراد پر مشغله است تا در حال انجام دیگر کارهای خود صبحانه را نیز میل کنند.

کوکی پروتئینی تنها برای صبحانه نبوده و می‌توانید به عنوان یک میان وعد مغذی میل کنید. عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی انتخاب شده است، اما با استویا و یا دیگر شیرین کننده‌ها بجز شکر می‌توان جایگزین کرد.

مواد اولیه

  • ۴۷۰ گرم جو پرک
  • ۲ اسکوپ(۵۰ گرم) پروتئین وی با طعم وانیل
  • ۶۰ گرم آرد گندم یا جو یا بادام
  • ۱ قاشق چای‌خوری جوش شیرین
  • ۱ قاشق چای‌خوری دارچین
  • ۱ عدد تخم مرغ
  • ۱۲۳ گرم سس سیب
  • ۱۲۰ گرم کره بادام درختی یا بادام زمینی یا بادام هندی
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل
  • ۱ قاشق چای‌خوری عصاره وانیل
  • ۳ قاشق غذاخوری شکلات تلخ(بدون شکر) – دلخواه
  • ۶۰ گرم میوه خشک مانند گیلاس – دلخواه

دستور تهیه

  1. فر را بر روی دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت و ۱۷۶ درجه سانتی‌گراد قرار دهید.
  2. مواد اولیه خشک را درون یک کاسه باهم مخلوط کنید.
  3. در یک کاسه دیگر مواد اولیه تر را ریخته و باهم مخلوط کنید.
  4. حال مواد اولیه تر را به خشک اضافه و باهم مخلوط کنید. سپس شکلات و میوه خشک را اضافه و کمی مخلوط کنید.
  5. با استفاده از قاشق یا اسکوپ بستنی قسمتی از خمیر را برداشته و بر روی ورق شیرینی پزی قرار دهید. سپس کمی روی هر خمیر را فشار دهید تا دایره‌ای شکل شده و بیش از حد در فر بالا نیاید.
  6. فقط بمدت ۸ دقیقه درون فر قرار دهید. پس از در آوردن بر روی سینی سیمی قرار دهید تا خنک شوند.
  7. این کوکی پروتئینی را با شیر یا نوشیدنی دلخواه خود میل کنید.

نوش جان :)

امیدوارم دستور تهیه کوکی پروتئینی برای صبحانه برای شما مفید بوده باشد، منتظر پیشنهادات شما هستم.

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

محاسبه‌گر