بلغور جو دوسر و پرتقال به همراه پروتئین وانیلی

بلغور جو دوسر و پرتقال به همراه پروتئین وانیلی

  • 443
    کالری
  • 34 گرم
    کربوهیدرات
  • 52 گرم
    پروتئین
  • 11 گرم
    چربی
  • سروینگ: 1 سرو
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 5 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 10 دقیقه

بیاید ترکیب کلاسیک شیرینی وانیلی رو با تارت مرکبات به سطح جدیدی که با این معجون میوه ای الهام گرفتیم ببریم اجازه ندید حس چشاییتون به زمان محدود بشه.

این مخلوط خوشمزه رو میتونید برای دسر یا به عنوان یک وعده ی غذایی قبل و یا بعد از تمرین میل کنید. مزه پوست پرتقال مکمل زیبایی وانیله و بستنی وانیلی پروتیئنی خامه ای بودن رو بهش اضافه میکنه حتی میتونید روش یکم دارچین هم بریزید و از این مخلوط لذت کاملو ببرید.

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ کاسه بلغور جو دوسر
  • ۱/۲ کاسه شیر نارگیل یا شیر بادام
  • ۱/۴ کاسه پودر وی با طعم وانیل
  • ۱ قاشق غذاخوری پوست پرتقال
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱ اسکوپ بستنی وانیلی پروتئینی

طرز پخت

  • تو یه قابلمه نچسب شیر و بلغور جو پرک شده رو بزارید ۳ تا ۵ دقیقه پخته بشن
  • بلغور جو دو سر را از روی شعله بردارید و بزارید خنک بشه و بعد از اون بقیه مواد رو بهش اضافه کنید(وی رو بعد از پخته شدن بلغور جو دو سر اضافه کنید یا اینکه موقع گرفته شدنش بریزید)
  • اگه میخواید خشک باشه کمتر شیر اضافه کنید اما اگه دوست دارید بلغور جودو سر نرم باشه بیشتر شیر اضافه کنید.

به همین سادگی امیدوارم از مزه اش خوشتون اومده باشه.

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

محاسبه‌گر