پنکیک پروتئینی ساده

پنکیک پروتئینی ساده

  • 269
    کالری
  • 23 گرم
    کربوهیدرات
  • 35 گرم
    پروتئین
  • 3 گرم
    چربی
  • سروینگ: 1 سرو
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 10 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 15 دقیقه

به شخصه پنکیک رو یکی از بهترین صبحانه‌های روی زمین میدونم مخصوصا وقتی که برای تناسب اندام اهمیت ویژه‌ای قائل هستید و نمیخواهید نوتلا، خامه و… برای صبحانه میل کنید. این صبحانه در عرض چند دقیقه آماده میشه و میتوانید مواد اولیه را از شب قبل آماده کنید و فقط صبح آن را بپزید یا از شب این کار را هم انجام دهید و صبح درون مایکرویو قرار دهید وبراحتی میل کنید. این پنکیک حاوی ۳۵ گرم پروتئین، ۲۳ گرم کربوهیدرات و ۳ گرم چربی است.

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ کاسه جوپرک
  • ۱/۴ کاسه پنیر روستایی (کاله پنیری با نام پنیر روستایی دارد که میتوانید از فروشگاه ها خریداری کنید)
  • ۱/۲ اسکوپ پودر وی
  • ۱/۲ کاسه سفیده تخم مرغ

طرز پخت

  1. تمامی مواد بالا را باهم مخلوط نمایید.
  2. ماهی‌تابه را بر روی شعله ملایم گذاشته تا گرم شود.
  3. برای نچسبیدن پنکیک میتوانید کمی روغن زیتون بی بو بر روی ماهی تابه اسپری کنید یا از کره استفاده کنید تا خوش طعم شود.
  4. مواد را داخل ماهی‌تابه ریخته و منتظر بمانید تا لبه های پنکیک قهوه‌ای شود.
  5. پس از قهوه ای شدن لبه ها، برعکس کنید تا آن سمت پنکیک نیز پخته شود.
  6. برای تزئین پنکیک، یک قاشق سوپخوری کره بادام زمینی و خلال بادام استفاده کنید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

محاسبه‌گر