سالاد هندوانه و پنیر فتا

سالاد هندوانه و پنیر فتا

  • 274
    کالری
  • 36 گرم
    کربوهیدرات
  • 6 گرم
    پروتئین
  • 13 گرم
    چربی
  • سروینگ: 4 سرو
  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 0 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 15 دقیقه

هندوانه یکی از بهترین میوه‌های تابستانی هستش و در این سالاد هندوانه جایگزین کاهو شده است تا سالاد هندوانه و پنیر فتا بر روی سفره شما قرار گیرد. ۹۷% هندوانه آب بوده و مقادیر قابل توجهی ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان و همچنین اسید آمینه سیترولین(به بهبود عملکرد در زمان تمرین کمک می‌کند) را دارا می‌باشد.

این سالاد برای انواع میان وعده مخصوصا پس از صبحانه، پات لاک، مهمانی و … در فصل تابستان آماده و حتما پیش از سرو آن را آماده کرده تا تازه میل کنید.

مواد اولیه

  • ۱٫۵ کیلوگرم هندوانه بدون هسته
  • ۵۴ گرم روغن زیتون
  • ۱٫۵ عدد آب لیمو
  • ۰٫۷۵ قاشق چای‌خوری نمک
  • ۰٫۳۸ قاشق چای‌خوری فلفل سیاه
  • ۲۲٫۵ گرم برگ نعناع تازه و خرد شده
  • ۱۱۲٫۵ گرم پنیر فتا خرد شده

دستور تهیه

  1. ابتدا هندوانه را در برش‌های ۲در۲ سانتی‌متر خرد کرده و هسته‌ها را از آن در آورید.
  2. درون یک کاسه کوچک روغن زیتون، آب لیمو، نمک و فلفل سیاه را ریخته و با هم مخلوط کنید.
  3. درون یک کاسه بزرگ هندوانه را ریخته و مخلوط زیتون، آب لیمو و… و نعناع خرد شده را اضافه و با هم به آرامی هم بزنید، سپس پنیر فتا را بر روی هندوانه بریزید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

محاسبه‌گر