سالاد مرغ آووکادو به همراه اسفناج

سالاد مرغ آووکادو به همراه اسفناج

  • 402
    کالری
  • 14.5 گرم
    کربوهیدرات
  • 20.5 گرم
    پروتئین
  • 24.5 گرم
    چربی
  • سروینگ: 2 سرو
  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 10 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 20 دقیقه

علاقه به سالاد بین اقشار جامعه خیلی زیاد شده و تقریبا مواد اولیه همه تکراری شده کلم، کاهو، خیار و… یا سالاد سزار که تقریبا همه رستوران‌ها توی منو آوردن :D اما برای من این کافی نیست چون دوست ندارم همیشه مزه تکراری رو تست کنم. توی فصل و بهار و تابستان هم بدن به غذاهای کم حجم و خنک تمایل زیادی داره سالاد مرغ آووکادو به همراه اسفناج از مقدار مناسبی پروتئین و چربی سالم هست که مطمئنا شما را راضی میکنه بدون اینکه مقدار کربوهیدرات روزانه تان را محاسبه کنید.

این سالاد قطعا مورد پسند خیلی از بانوان گرامی میباشد.

مواد مورد نیاز

  • ۲ کاسه برگ اسفناج
  • ۱/۲ اسلاید آووکادو
  • ۱ کاسه برگ آروگولا (متاسفانه تو ایران به راحتی پیدا نمیشه و جایگزین آن میتوانید از کاهو استفاده کنید)
  • ۱/۴ کاسه دانه آفتاب گردان
  • ۱/۸ کاسه زغال اخته خشک
  • ۱۷۸ گرم سینه مرغ گریل شده
  • ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو
  • ۱ قاشق چای خوری سیر ریز ریز شده
  • ۱ قاشق چای خوری سس خردل
  • ۱ قاشق غذا خوری روغن آووکادو

طرز پخت

  1. پس از خرد کردن آووکادو آن را با اسفناج، برگ آروگولا و دانه‌های آفتاب گردان مخلوط کنید و زغال اخته را اضافه کنید.
  2. سینه مرغ را به چند برش نازک تقسیم کرده و روی سالاد قرار دهید.
  3. در یک کاسه جداگانه، آب لیمو، سیر ریز ریز شده، سس خردل و روغن آووکادو را ریخته و مخلوط کنید.
  4. سس بدست آمده را روی سالاد ریخته.
  5. قبل از سرو سالاد را مخلوط کنید تا سس بخوبی مخلوط شود.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *