توت فرنگی محاصره شده با جو پرک

توت فرنگی محاصره شده با جو پرک

  • 803
    کالری
  • 90 گرم
    کربوهیدرات
  • 44 گرم
    پروتئین
  • 26 گرم
    چربی
  • سروینگ: 1 سرو
  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 0 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 10 دقیقه

طرز تهیه کمپوت توت فرنگی محاصره شده با جو پرک زیاد با گوش ایرانی‌ها سازگار نیست، برای همین به توت فرنگی محاصره شده با جو پرک تغییرش دادم، این طرز تهیه یک صبحانه خوشمزه‌اس که فقط در شیشه مربا قراره جای بگیره :D اگر صبح‌های خیلی شلوغی دارید، این طرز تهیه برای شماست! موادی که در ادامه گفته میشود را با هم مخلوط کنید و تمام شب در یخچال قرار دهید. ترکیب جو پرک، شیر و انواع توت باعث میشه روز شیرینی را آغاز کنید.

مواد مورد نیاز

  • ۱ اسکوپ وی پروتئین با طعم توت فرنگی
  • ۲۳۷ میلی‌گرم شیر پرچرب
  • ۸۰ گرم جو پرک
  • ۱۵۰ گرم ماست یونانی
  • ۴۰ گرم بلو بری
  • ۴۰ گرم توت فرنگی
  • دارچین برای مزه

طرز پخت

  1. جو پرک را در شیر خیس شده به همراه مقداری دارچین برای طعم در داخل یک شیشه مربا بریزید و شب در یخچال بگذارید.
  2. صبح توت فرنگی نصف شده را اضافه کنید و ماست یونانی را با وی پروتئین مخلوط کنید.
  3. در بالا توت فرنگی و در پایین شیشه مربا بلو بری را قرار دهید و در وسط جو پرک.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *