اسموتی دانه چیا توت فرنگی

اسموتی دانه چیا و توت فرنگی

  • 171
    کالری
  • 17 گرم
    کربوهیدرات
  • 14 گرم
    پروتئین
  • 5 گرم
    چربی
  • سروینگ: 1 سرو
  • زمان آماده سازی: 5 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 0 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 5 دقیقه

برای یک صبحانه ساده اسموتی دانه چیا و توت فرنگی جایگزین سالم بجای مواد غذایی با مقادیر بسیار بالای قند است. از توت فرنگی تازه یا یخ زده و ماست یونانی بدون چربی مورد دلخواه خود برای پایه این اسموتی استفاده کنید، شیر بادام و دانه چیا را برای ساخت یک بافت نرم باهم ترکیب کنید تا در کمتر از ۵ دقیقه یک صبحانه سالم و مغذی را آماده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

با وجود اندازه کوچک دانه‌های چیا منبع عالی امگا – ۳، آنتی اکسیدان‌ها، فیبر، آهن و کلسیم می‌باشد. ۲۸ گرم دانه چیا حاوی ۵٫۶ گرم پروتئین است و ترکیب آن با آب می‌تواند جایگزین تخم مرغ برای گیاه‌خواران باشد. این دانه را می‌توانید پخته یا خام میل کنید، اما بهتر است آن را به غذایی دیگر اضافه و یا قبل از خوردن خیس کنید. برای شروع مصرف دانه چیا روزی حداکثر ۲۸ گرم میل کنید و پس از تحمل بدن این میزان را افزایش دهید.

 


چرا باید از  اپلیکیشن فیتنس پرو  استفاده کنم ؟ !

چون اپ فیتنس پرو بهترین برنامه تمرینی تغذیه و مکمل به همراه کلی ابزار انالیز وضعیت رو تو خودش داره و مارو از همه چی بی نیاز می کنه !

پس عجله کن و برای استفاده رایگان روی دکمه ثبت نام کلیک کن.

اپلیکیشن فیتنس پرو

 


 

 

مواد اولیه

  • ۳۶ گرم توت فرنگی
  • ۱۴۲ گرم ماست یونانی بدون چربی
  • ۶۰ میلی‌لیتر شیر بادام
  • ۱ قاشق غذاخوری دانه چیا

طرز تهیه

  1. تمامی مواد اولیه را درون مخلوط کن ریخته و تا زمانی که به یک مخلوط یکنواخت دست پیدا کنید، اجازه دهید مواد اولیه با هم مخلوط شوند.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *