توضیح مختصر و کاربردی در مورد داروی سایتومل (تی ۳)

آیا شما سایتومل را میشناسید؟ در این مطلب توضیح مختصر و کاربردی در مورد داروی سایتومل (تی ۳) در مورد این استروئید به شما میدهیم.

این یک استروئید آنابولیک اما هورمون تیروئید است. از نظر پزشکی برای درمان موارد نارسایی تیروئید، چاقی، اختلالات سوخت و ساز خاص و خستگی استفاده میشه.

این دارو سوخت و ساز بدن رو افزایش میده و نکته اش اینجاست که باعث افزایش میزان فعالیت سلولی یعنی افزایش بیشتر از کربوهیدرات و پروتیین و چربی توسط بدن میشه. البته بدنسازان بیشتر دنبال افزایش سوخت و ساز چربی های ذخیره شده در بدن هستن و باید خیلی مراقب باشن که بافت پروتیین و بافت عضلانی رو با مصرف این هورمون سوخت نکنن.

بدنسازان میتونن بدون اینکه کالری مصرفی رو محدود کنن در رژیم و بدون نیاز به یک رژیم غذایی گرسنگی ذخیره چربی بدنشون رو کاهش بدن.

این هورمون کارهای دیگه ای نیز انجام میده.

هنگامی که این هورمون با استروئید ها مصرف میشه باعث افزایش اثر آنابولیک اونها میشه و این به دلیل استفاده سریعتر از پروتئین های بدن و افزایش نرخ انباشت عضلانی جدید هستش.

یکی از بهترین و محبوب ترین ترکیبها برای کات بیشتر ترکیب تی ۳ و کلن بترول هستش.

یه سری نکات در مورد مصرف تی ۳ وجود داره:

  1. عوارض جانبی این هورمون شامل تپش قلب، اضطراب، تنگی نفس، ضربان نامنظم قلب، عرق کردن، تهوع، سردرد و اختلالات روانی و تغییر سوخت و ساز بدن محدود نمی شود. بلکه این هورمون قدرتمند می تواند عملکرد طبیعی بدن را بصورت بالقوه تغییر بده.
  2. بنابراین باید افزایش دوز به آرامی صورت بگیره تا کمک کنه به تنظیم هورمون های تیروئید در بدن . نباید با افزایش ناگهانی شوک به این سیستم وارد بشه و همچنین باید با توجه به نیمه عمری که داره در وعده های مساوی در طول روز تقسیم بشه.
  3. هرگز نباید ناگهانی مصرف قطع بشه بلکه باید دوز تدریجی کاهش پیدا کنه.
  4. مصرف نباید بیش از ۶ هفته طول بکشه و گرنه باعث کمبود دائمی هورمون تیروئید در بدن میشه.
  5. حتما بعد از مصرف و اتمام دوره مصرف به نزد پزشک جهت چکاب و اطمینان از وضعیت هورمون های تیروئید مراجعه کنید.
  6. ورزشکاران جهت کاهش چربی بدن حتما از فرم خوراکی آون استفاده کنن و از فرم تزریقی به شدت اجتناب کنن. فرم تزریقی به شدت قدرتمند و خطرناک است و فقط برای موارد اورژانسی استفاده میشه.
  7. خانم ها به عوارض جانبی این هورمون نسبت به آقایون حساس ترن. بنابراین باید دوز کمتری را(نصف آقایان) مصرف کنن.
  8. افراد مبتدی نباید از این هورمون قدرتمند استفاده کنن و برای شروع بهتره با تریاکانا triacana و یا تی ۴ که ضعیف تر هست شروع کنند.
نویسندگان مهمان

این مطالب توسط نویسندگان مهمان نوشته شده است، در صورتی که در محتوای اشتباهی وجود دارد لطفا اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *