پاستا پروتئینی سبزیجات

پاستا پروتئینی سبزیجات

  • 528
    کالری
  • 32.5 گرم
    کربوهیدرات
  • 49 گرم
    پروتئین
  • 22.7 گرم
    چربی
  • سروینگ: 6 سرو
  • زمان آماده سازی: 10 دقیقه
  • مدت زمان پخت: 15 دقیقه
  • زمان کلی مورد نیاز: 25 دقیقه

آیا بدنبال سرو پاستایی هستید که به سادگی قابل طبخ و همچنین مقدار بالایی پروتئین داشته باشد؟ درست حدس زدید در فیتنس پرو طرز تهیه چنین پاستایی را برای شما پیدا کرده ایم که علاوه بر صفات بالا بسیار خوشمزه است.

پنیر ریکوتا اول وی(آب پنیر) بوده! این پنیر تمام مزایای وی را داراست اما پنیری نرم هست، پنیر پرچرب ریکوتا باعث خوشمزگی و پروتئین دوچندان هر سس پاستایی میشود(نوع کم چرب این پنیر هم وجود دارد اما بنظرم پرچرب این پنیر خوشمزه تر است.)

اطلاعات بالا به اندازه‌ی کافی باعث مجاب شدن شما و درست کردن این پاستا میشود، اگر در اینترنت کمی جستجو کنید میتوانید ببینید طرز تهیه های مختلفی با پنیر ریکوتا وجود دارد اما این طرز تهیه کلاسیک و بسیار ساده میباشد و علاوه بر اینها حاوی ۴۹ گرم پروتئین میباشد که یک وعده بسیار عالی برای هر ورزشکاری است.

مواد مورد نیاز

  • ۵۰۰ گرم پاستا
  • ۲ کاسه پنیر ریکوتا
  • ۱ کاسه پنیر تازه رنده شده پارمسان
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • آب و پوست یک عدد لیمو
  • ۱/۲ قاشق مرباخوری نمک
  • ۱/۲ قاشق مرباخوری فلفل سیاه
  • ۱/۲ کاسه برگ ریحان

طرز پخت

  1. درون یک قابلمه مقداری آب ریخته تا جوش بیاید و سپس درون آن مقداری نک ریخته سپس پاستا را اضافه میکنید.
  2. دریک کاسه پنیر ریکوتا، پارمسان، روغن زیتون، آب و پوست لیمو، نمک و فلفل سیاه باهم کمی مخلوط کنید سپس ۲ دقیقه مانده به اتمام پخته شدن پاستا آن را روی مواد بالا ریخته و مخلوط کنید.
  3. پاستا را در یک بشقاب ریخته و سپس ریحان را برای تزئین روی پاستا بگذارید سپس فورا سرو کنید.

نوش جان :)

صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید

منبع: BodyBuilding.com

محاسبه‌گر