چرخه کالری روزانه و پیشرفت حداکثری در تناسب اندام

وقتی درباره تغذیه صحبت میکنیم عوامل زیادی باعث رسیدن به نتیجه حداکثری شما می شود، در این میان برخی از این موارد نقشی کلیدی داشته و یکی از آنها چرخه کالری است. اکثر افراد درباره‌ی چرخه کربوهیدرات صحبت میکنند که تا حد زیادی مربوط به چرخه کالری میشود. با این تفاسیر به میانگین مصرف کالری هر روز باید مصرف کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه سه دلیل برای چرخاندن کالری دریافتی برای شما بیان میشود تا نتیجه حداکثری را مشاهده کنید.

به حداکثر رساندن میزان حساسیت به انسولین

یکی از عناصر کلیدی به حداکثر رساندن ترکیب کلی بدن برای بهینه سازی حساسیت به انسولین در تمام زمانهاست. با چرخش مقدار کالری مصرفی خود شما به مراتب بیشتر غذا خوردن در شما از بین میرود که سریع ترین راه برای سلامت انسولین است. با انجام این کار، هنگامی که شما کالری روزانه را افزایش دهید بدنتان نسبت به قبل پاسخ خیلی بهتری میدهد.

تعادل انرژی

یکی دیگر از مزایای آشکار چرخاندن کالری دریافتی باعث میشود شما بیش از میزان مورد نیاز بدنتان غذا نمیخورید که نتیجه آن بهینه سازی سطح تستوسترون و جلوگیری از چربی های ناخواسته در اطراف شکم است. شما باید میزان مورد نیاز غذایی که منجر به تولید انرژی در بدن میشود را توسط محاسبه گر فیتنس پرو محاسبه کنید، در برخی مواقع مانند روز پا بدن نیازمند انرژی بیشتری برای ریکاوری و انجام صحیح حرکات است که توصیه میکنم به صدای بدنتان گوش دهید و انرژی بیشتری را به بدنتان برسانید.

افزایش کارایی سوخت ساز بدن

عمدا با نوسان در میزان دریافت کالری، کربوهیدرات و اسید چرب ها شما میتوانید کارایی سوخت ساز بدنتان را در بسیاری از موارد افزایش دهید، به عنوان مثال اگر شما بتوانید ساختار سوخت و ساز را کنترل کنید و در استفاده از گلوکاگون و انسولین که گذرگاهی برای تولید انرژی از مواد غذایی که میل میکنید هستند بدنتان در دریافت کامل مواد مغذی کارآمد تر خواهد بود. این موضوع برای تغییرات در تولید انرژی در بدن بسیار مفید خواهد بود.

 

پدرام آریان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *