مشاوره رایگان تغذیه و مکمل

مشاوره رایگان تغذیه و مکمل

با کمک متخصصین فیتنس پرو یک قدم به تناسب اندام نزدیک‌تر شوید.

مسیر رسیدن به تناسب اندام از آشپزخونه رد میشه و راز بدن رو فرم اغلب ورزشکاران حرفه‌ای و سلبریتی‌ها تغذیه صحیح است. اولین هدف هر فرد سلامتی سپس تناسب اندام و در نهایت حضور در مسابقات ورزشی است که تغذیه و مکمل‌های غذایی و دارویی حدود ۷۰ درصد و تمرین و ریکاوری و سبک زندگی صحیح ۳۰ درصد مابقی رو در بر می‌گیرد. به همین جهت ما در فیتنس پرو تصمیم گرفتیم عیدی امسال‌مون به ورزشکاران عضو اپلیکیشن مشاوره رایگان تغذیه و مکمل غذایی و دارویی باشه که توسط متخصصان داده خواهد شد.

برای شروع کافیه مراحل زیر را پیش بروید تا درخواست خود را ثبت کنید. حتی اگر عضو اپ فیتنس پرو نشده‌اید همین الان بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پس از ثبت نام یا اولین ورود به یک عدد ترازو و متر خیاطی برای اندازه گیری وزن و سایز اندام نیاز دارید تا اطلاعاتی درخواستی که در فرم برای شما نمایش داده می‌شود را تکمیل کنید.

این نکته را مدنظر قرار دهید که تمامی مراحل را در گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خود می‌توانید انجام دهید.

حال وارد صفحه اصلی می‌شوید، از منوی همبرگری بالا سمت راست بر روی پشتیبانی> ارسال تیکت جدید کلیک کنید.

ارسال تیکت

در صفحه باز شده یک فرم را مشاهده می‌کنید که دارای ۵ فیلد می‌باشد. همانند اطلاعات زیر فرم را پر کنید تا متخصص از طریق راه درخواستی دلخواه با شما ارتباط بگیرد.

  • موضوع: مشاوره رایگان تغذیه و مکمل
  • واحد: پشتیبانی مرکزی
  • در خصوص: هیچکدام
  • اولویت: عادی
  • پیام: در مورد بیماری زمینه‌ای، سبک زندگی و هدف توضیح مختصری بدهید و سپس راه ارتباطی را از بین گزینه‌های «پیام از طریق اپ فیتنس پرو، تماس از طریق واتس اپ، تماس از طریق شماره ثبت نام شده در اپ»  را نوشته و دکمه ارسال را لمس کنید.

ارسال تیکت ۲

پس از دریافت فرم، حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری تاریخ و زمان دقیق مشاوره با متخصص برای شما ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین‌ها صفحه اینستاگرام فیتنس پرو را دنبال کنید.

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *