با وب اپ فیتنس پرو آشنا شوید

به دنیای فیتنس پرو خوش آمدید

سلام فارسی زبانان؛ بعد از غیبتی چند ساله برگشتیم! بهار و تابستون سال ۹۸ بود که براساس نیاز سنجی که انجام دادم، برنامه ریزی راه اندازی یک اپ در حوزه ورزش و سلامت رو استارت زدم. حدود سه ماه زمان برد تا تمامی مراحل روی کاغذ اومد و بعد از اون طراحی رابط کاربری رو شروع کردم.

فصل پاییز شروع شد و در جستجوی یک برنامه نویس بودم که با سعید آشنا شدم. از اونجایی‌که طراحی رابط کاربری در آخرین مراحل بود و برای تبدیل اون به کد آماده شده بودم؛ پر انرژی همراه با سعید ساخت اپ رو جلو می‌بردیم؛ و قرارمون لانچ نسخه اولیه در بهمن سال ۹۸ بود.

متاسفانه سر و کله ویروس کرونا پیدا شد و کل پلن‌هامون رو بهم ریخت و لانچ اپ رو کلا منصرف شده بودیم… من و پدرام و سعید هر کدوم رفته بودیم دنبال کارهای خودمون و در فرصتی که پیش میومد باگ‌های اپ رو برطرف می‌کردیم.

سال ۱۴۰۲ رسید و من مجددا بازارسنجی انجام دادم و با بچه‌ها در میون گذاشتم و گفتم یا امسال تحت هر شرایطی اپ رو لانچ یا هیچ‌وقت نگاهش نمی‌کنیم. نظر بچه‌ها مثبت بود و قرار شد ۱۰ بهمن امسال همزمان با جشن سده معرفی انجام شود.

سرانجام انتظارات به پایان رسید و وب اپ فیتنس پرو معرفی شد. که از ۳ بخش ورزشکاران، مربیان و پزشکان و باشگاه‌های ورزشی تشکیل شده است.

هر بخش دارای ویژگی‌های متعددی هست که من به اختصار در این پست بیان می‌کنم و برای آشنایی بیشتر پیشنهاد میکنم حتما ثبت نام کنید.

۱

بخش ورزشکاران

در این بخش هر ورزشکار یک پروفایل اختصاصی با امکانات متنوع می‌باشد، که با اولین ورود اطلاعات جسمانی ورزشکار گرفته می‌شود و پس از آن در صفحه‌ی اصلی ترکیب بدنی، درشت مغذی مورد نیاز روزانه و نمودار تغییرات جسمانی به او نشان داده خواهد شد.

برنامه تمرین اختصاصی

از بین مربیان واجد شرایطی که در فیتنس پرو ثبت نام کردند؛ می‌توانید با توجه به تجربیات مربی و هزینه برنامه، بهترین را انتخاب و درخواست برنامه دهید. مربی برنامه را بصورت آنلاین آماده کرده و دیگر خبری از تصویر و کاغذ و متن نیست. برنامه هر روز شما بصورت تفکیک شده و با جزییات کامل قابل مشاهده است و تنها با کلیک بر روی هر حرکت ویدیو آموزشی، توضیحات نحوه انجام حرکت و عضله درگیر را می‌توانید مشاهده کنید.

هر سوالی که از مربی دارید را از طریق چت آنلاین مطرح کنید. مربی موظف است به تمامی سوالات شما پاسخ دهد.

هزینه برنامه در صورت تایید شما و مدیریت فیتنس پرو به مربی داده می‌شود و درصورتی که برنامه نادرستی برای شما ارسال شده باشد، هزینه به کیف پول شما بازخواهد گشت.

برنامه تمرین رایگان

هدف فیتنس پرو گسترش تناسب اندام و سلامتی می‌باشد. به همین جهت در این قسمت شما می‌توانید از بین برنامه‌های تمرینی که مربیان عضو در فیتنس پرو به اشتراک گذاشته‌اند استفاده و به برنامه‌ها امتیاز دهید و نظر خودتون رو بنویسید.

نگران نباشید، برنامه‌های منتشر شده پیش از عرضه عمومی توسط فیتنس پرو بررسی می‌شوند.

نزدیک‌ترین مجموعه ورزشی

با اپ فیتنس پرو نزدیک‌ترین مجموعه ورزشی به محل سکونت یا کار خود را پیدا کنید. در صفحه مجموعه ورزشی تمامی اطلاعات از جمله تجهیزات، تصاویر، توضیحات، شهریه‌ها، سانس و… وجود دارد.

بانک حرکات تمرین

آموزش اجرای صحیح حرکات تمرین بصورت ویدیویی، تصویری و متنی و عضله درگیر شده در انجام حرکت را در این بخش مشاهده کنید.

ثبت داده‌های بدنی

در این بخش هر روز می‌توانید وزن خود را ثبت کرده و در قسمت سایز اندام هر ۷ روز داده‌ها را بروز نمایید.

۲

بخش مربیان

در این بخش مربیان یک صفحه اختصاصی جهت معرفی خود، که اطلاعاتی از جمله بیوگرافی، مشخصات، افتخارات و مدارک، اسلایدر تصاویر و لینک مقالات به وبلاگ فیتنس پرو را دارا می‌باشد. با اولین ورود اطلاعات شخصی خود را کامل کنید و از قسمت امور مالی هزینه برنامه‌های خود را بنویسید تا به عنوان مربی آماده به ورزشکاران نمایش داده شوید.

پرونده الکترونیکی

برای مدیریت راحت‌تر ورزشکاران هر مربی دارای یک صفحه به نام پرونده الکترونیکی است؛ که لیست ورزشکاران خود را که از طریق اپ فیتنس پرو درخواست برنامه داده‌اند را می‌بیند. با انتخاب هر ورزشکار اطلاعات کلی وی بصورت کامل قابل مشاهده است و تمامی داده‌های مورد نیاز برای مربی در دسترس می‌باشد.

طراحی برنامه تمرین، تغذیه و مکمل

تنها با چند کلیک ساده قادر به آماده سازی برنامه خواهید بود و در سادگی نگارش برنامه به تمامی جزییات توجه شده است. همچنین از تمامی پیشنهادات مربیان برای توسعه این بخش استقبال می‌کنیم.

دنبال کردن و ارسال اعلان

ورزشکاران عضو فیتنس پرو قادر به دنبال کردن صفحه شما هستند و شما قادر به ارسال اعلان برای آنها خواهید بود.

چت آنلاین

ورزشکاران عضو فیتنس پرو قادر به ارسال پیام به شما هستند.

تسویه حساب ماهانه

تسویه حساب مربیان بصورت ماهانه می‌باشد و ۵ روز انتها و ۵ روز ابتدای هر ماه بصورت دوره‌‌ی ۳۰ روزه تسویه انجام می‌شود. کمیسیون فیتنس پرو ۱۰ درصد مبلغ هر برنامه می‌باشد.

۳

مجموعه‌های ورزشی

در این بخش مجموعه‌های ورزشی یک صفحه اختصاصی جهت معرفی کامل مجموعه خود دارند؛ که شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. مسیریابی
  2. اسلایدر تصاویر
  3. اعلانات
  4. شهریه و پکیج
  5. معرفی تخصصی
  6. ویژگی‌های مجموعه
  7. افتخارات
  8. سانس
  9. معرفی مربیان
  10. شبکه‌های اجتماعی
  11. شماره تماس
  12. آدرس بر روی نقشه

دنبال کردن و ارسال اعلان

ورزشکاران عضو فیتنس پرو قادر به دنبال کردن صفحه شما هستند و شما قادر به ارسال اعلان برای دنبال کنندگان هستید که بر روی صفحه اختصاصی به نمایش درخواهد آمد.

چت آنلاین

ورزشکاران عضو فیتنس پرو قادر به ارسال پیام به شما هستند.

CRM اختصاصی

این بخش در حال حاضر بصورت سفارشی برای مجموعه‌های ورزشی تحویل داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

این برخی از ویژگی‌های نسخه ۱ وب اپ فیتنس پرو است، در نسخه‌های آتی امکانات بیشتری را برای استفاده تمامی فعالین این حوزه اضافه خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و عضویت و ورود در وب اپ دکمه‌های زیر را انتخاب کنید.

پوریا آریان‌پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب خلق فیتنس پرو، گذروندن مربی‌گری درجه 3، مسئول پژوهش و انفورماتیک کراس فیت استان و مطالعه و ترجمه مطالب حوزه ورزش و سلامت شده است. در خارج از دنیای ورزش طراح وب و گرافیک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *