یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

نقاط ضعف بدن را به نقاط قوت تبدیل کنید

وجود عضلات ضعیف در بدن هر انسان موضوعی عادی است و اکثر افراد را درگیر میکند. اکثر ما در زندگی برای بدست آوردن چیزی سخت تلاش کرده‌ایم، مگر نه؟ حتما با تمرین عضله‌ای مانند بازو رشد قابل توجه اون رو شاهد هستید اما عضله‌ای مانند ساق پا که به سختی قابل رشد است این موضوع شما را اذیت میکند، نفسی عمیق بکشید و در نور مناسب قرار گرفته و به حریف تمرین خود گوشی‌تون رو بدید تا چند عکس از زوایای مختلف بدنتان بگیرد تا سرگرم رشد این عضلات شوید.

کارهایی که من برای غلبه بر عضلات ضعیف بدنم کردم را شما نیز انجام دهید تا به نقطه قوت تبدیل کنید.

‎ابتدا عضلات ضعیف را تمرین دهید

اگر بازوهای شما بمیزان کافی رشد کرده‌اند بجای تمرین آنها در روز شنبه که سرحال و پرانرژی هستید در آخرین روز به تمرین آنها بپردازید و انرژی خود را برای عضلات ضعیف بدنتان بگذارید. اکثر افراد این موضوع را فراموش می‌کنند و از عدم رشد برخی از گروه‌های عضلانی خود شکایت دارند. ابتدای هفته بدن شما بخاطر استراحتی که در انتهای هفته انجام داده آمادگی کافی برای رشد را خواهد داشت این نکته را هرگز فراموش نکنید.

‎بیشتر تلاش کنید

از تلاش و خارج شدن از محدوده امن خود نترسید و با ضعف‌های خود مقابله کنید. عضلات ضعیف را دوبار در هفته تمرین دهید، تعداد و شدت تمرین را بیشتر کنید. تلاش خود را تا جایی که میتوانید انجام دهید و مطمئن باشید با تلاش درست و کافی پس از دیدن نتیجه شگفت زده خواهید شد. پس خودتان را برای تمرین بیشتر آماده کنید.

‎تمرکز بیشتر

‎شاید شما فکر کنید این موضوع خنده دار است اما تمرکز در رشد عضلات نقشی کلیدی را ایفا می‌کند. اگر شما نحوه حرکت عضلات خود را تصور کنید در حقیقت بیشتر تلاش خواهید کرد، اسم این حرکت ارتباط ذهن و عضله است. اگر تاکنون این موضوع را نشنیده‌اید پیشنهاد میکنم این مقاله و این مقاله را مطالعه کنید. تمرکز بر روی انجام سخت‌تر و صحیح تمرینات به شما کمک خواهد کرد. در زمان انجام تمرین از صحبت اضافه با افراد و یا جستجو در شبکه‌های اجتماعی اجتناب کنید تا تمرکز کامل در حین تمرین داشته باشید.

با یک شخص جدید به تمرین بروید

بدنبال حریف تمرینی باشید که شما در باشگاه و زمانی که در حال تمرین بر روی گروه عضلانی ضعیف هستید بکشد! اگر پایین تنه بدنتان اونقدر لاغر و شبیه پای مرغ هست، با کسی تمرین پا انجام دهید که وقت زیادی را بر روی تمرین عضلات پای خود گذاشته و به رشد کامل رسانده است و همانند او تلاش کنید. شاید در شروع تمرین کمی وحشتناک برسد اما شما با تلاش کافی به جایگاهی که باید داشته باشید خواهید رسید. پس سخت تلاش کنید تا در کمترین زمان به جایی که باید باشید برسید.

آیا شما نیز راهی را امتحان کردید و به نتیجه رسیده‌اید؟ با ما این راه را به اشتراک بگذارید.

→ مطلب قبلی

مهمترین دلایل اهمیت صبحانه

مطلب بعدی ←

راه های مبارزه با التهاب های ورزشی

در مورد پدرام آریانپور

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!