۶ میوه کم قند برای رژیم

برای کاهش وزن نیاز به مصرف نکردن و یا محدود شدید مصرف میوه نیست. میوه ها خوشمزه و مغذی هستن و حاوی فیبر و ویتامین و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستن که کمک میکنن برای حفظ بدن در بهترین حالت ممکن. با این حال برای کاهش وزن نیاز به مصرف کمتر منابع قندی میباشد.

بهترین میوه هایی که حاوی کمترین فروکتوز میباشند را خدمتتان معرفی میکنم:

۱ زیتون

  • حاوی صفر گرم قند در هر نصف فنجان
  • سرشار از آنتی اکسیدان

۲آووکادو

  • حاوی ۱ گرم قند در یک عدد سایز متوسط
  • سرشار از فیبر و ویتامین a و…

۳ریواس

  • حاوی ۱ گرم قند به مقدار یک فنجان
  • حاوی ویتامین k و جلوگیری از چروک پوست

۴زغال اخته

  • حاوی ۴ گرم قند در هر فنجان
  • برای کنترول ترشح انسولین در رژیم مبارزه با لاغری و کنترول فشار خون حاوی مقادیر زیادی ویتامین c و فیبر

۵تمشک

  • حاوی ۵ گرم قند در هر فنجان
  • برای کنترول ترشح انسولین و نیز دارای فیبر بالا و افزایش باکتری خوب در روده و…

۶کیوی

  • حاوی ۶ گرم قند در هر ۱ عدد متوسط
  • سرشار از ویتامین c
  • تحقیقات نشان میدهد مصرف کیوی یک الی دو ساعت قبل از خواب باعث بهبود در خواب میشود.
محاسبه‌گر