یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

سه دلیل مهم برای انجام تمرینات هوازی

در این مقاله قرار نیست به شما گفته بشه هر روز هفته باید یک ساعت هوازی شدت بالا انجام دهید، زیرا خودم هم چنین کاری انجام نمیدهم. من همیشه می‌گوییم انجام کمی تمرینات هوازی به شما در چربی سوزی و تفکیک عضلانی کمک خواهد کرد و فردی سالم‌تر خواهید بود. فکر میکنم تنها یک علاقه‌مندی که در افراد مختلف وجود دارد و اون رو تشویق میکنم انجام روزانه تمرینات هوازی قبل از صبحانه(ناشتا) است. در حقیقت این کار به شما کمک شایانی خواهد کرد که در ادامه خواهم گفت با فیتنس پرو همراه باشید.

‎سلامت قلب

مهم‌ترین عضو بدن انسان قلب میباشد و سلامت این عضو حیاتی در بدنسازی بسیار مهم است و آن را هیچوقت فراموش نکنید. قبل از صبحانه(ناشتا) بمدت ۳۰ دقیقه پیاده روی در خیابان‌های منتهی به محل سکونتتان سلامت قلب شما را تضمین خواهد کرد، همچنین این کار در کنترل فشار خون، کلسترول و توانایی در حرکات ایروبیک که در تمرینات سنگین‌تر در باشگاه کمک خواهد کرد.

‎شما میتوانید با توجه به علاقه‌مندی خود کارهای متفاوت تجربه کنید مانند: دوچرخه سواری، شنا، دویدن. انجام تمرینات هوازی منظم و روزانه یکی از راه‌های چربی سوزی است.

هضم مواد غذایی

من از ورم معده متنفرم، و راه رفتن عموما از پس این مشکل بر میاد. انجام تمرینات هوازی به هضم و جذب راحت‌ و سریع‌تر مواد غذایی و دفع آن توسط سیستم گوارش کمک می‌کند. داشتن فعالیت روزانه برای هضم مفید است، مخصوصا ناشتا چون معده شما قبل از اینکه مجددا پر شود بطور کامل مواد غذایی درون معده هضم خواهد شد.

چربی سوزی

یکی از آشکارترین فواید تمرینات هوازی، چربی سوزی‌است. سخت در باشگاه تمرین با وزنه انجام و یک رژیم غذایی خوب بهمراه یک تمرین هوازی معمولی به شما در سوزاندن انرژی بیشتری کمک خواهد کرد. من در طول روز چون شغل واقعا فعالی دارم براحتی میزان زیادی انرژی خواهم سوزاند اما همچنین من تمرین با وزنه را انجام داده و اگر در آن روز انرژی کافی برای هوازی هم داشته باشم انجام خواهم داد و سریعتر کاهش وزن خواهم داشت.

→ مطلب قبلی

چگونه بهترین منابع طبیعی پروتئین را انتخاب کنیم

مطلب بعدی ←

۴ مکمل مهمی که هر روز باید مصرف کنید

در مورد پوریا آریان پور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقم به ورزش‌های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه‌مند شدم از 5 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 3 سال رو صرف بدنسازی حرفه‌ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟