رازهای کاهش چربی شکم

آیا برای کاهش چربی شکم رازی وجود دارد؟

فکر می کنم داشتن یک برنامه ورزشی خوب با تمرینات مشترک و تمرینات هوازی اینتروال تاثیرگذار باشد اما باید بدانیم که چند نکته تغذیه ای اضافی نیز می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند.

در اینجا رازهای کاهش چربی شکم که بسیار مفید و کمک کننده خواهند بود را با شما به اشتراک میگذاریم.
  1. همیشه صبحانه بخورید یک وعده ی پر پروتئین و قند پایین انتخاب کنید. گوشت و آجیل را فراموش نکنید.
  2. تمام غذاهای فرآوری شده و فست فودی را از رژیم خود حذف کنید. هرگز این نوع غذاها را نخورید.
  3. از چربی دوری نکنید اما تنها چربی های سالم که در ماهی و گوشت، روغن نارگیل، روغن زیتون، آواکادو و آجیل یافت می شود را مصرف کنید.
  4. شکر، قند و شیرینی جات را حذف کنید، هرچیزی که از این قندها درست شده باشد. مثل شربت افرا و…
  5. حذف گلوتن، گندم و سایر غلات را برای حمایت از سلامت انسولین در نظر داشته باشید. مصرف زیاد گلوتن مضر است.
  6. فیبر کافی مصرف کنید، حداقل ۲۵ گرم در روز. مصرف کم فیبر منجر به ضعف سلامت انسولین و اضافه شدن چربی شکم می شود.
  7. خواب کافی داشته باشید، اگر استراحت کردن برای شما مساله است، زود به رختخواب بروید تا زود از خواب بلند شوید زیرا خواب با داشتن ترکیب اندام بهتر ارتباط دارد.
  8. منیزیم مصرف کنید، تا بدن را آرام کند و کورتیزول را کاهش دهد.
  9. مقدار زیادی آب بنوشید، تا بدن آبدار بماند و بدن را سم زدایی کند (حدود ۳ لیتر در روز برای اکثر مردان).
  10. الکل، آب میوه های غیر طبیعی، نوشابه و نوشیدنی های ورزشی را حذف کنید. تنها آب ، چای یا قهوه بنوشید.
محاسبه‌گر