امتیاز حرکت
8.3
از 10

کرانچ مورب


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت کرانچ مورب

توضیح انجام حرکت کرانچ مورب

  1. بر روی زمین خوابیده و زانوی خود را 90 درجه خم کنید و قسمت پایینی پاهای خود را برای انجام بهتر حرکت بر روی میز صاف قرار دهید.
  2. یک دست را در کنار گوش و دست دیگر را بر روی زمین برای ثبات بیشتر قرار دهید.
  3. این نقطه شروع خواهد بود.
  4. در حالیکه نفس خود را به بیرون می‌دهید، شانه‌ای که گوش را با آن گرفتید بالا آورده‌ تا آرنج دستتان به زانوی پای مخالف برخورد کند.
  5. پس از یک مکث کوتاه در حالیکه نفس خود را به داخل می‌دهید به آرامی به نقطه شروع بازگردید.
  6. حال پس از انجام تکرار در این سمت بدن همین کار را با قسمت مخالف بدن انجام دهید.
abdominals - abs.gif

حرکات جایگزین کرانچ مورب

محاسبه‌گر