امتیاز حرکت
8.1
از 10

صبح بخیر با هالتر


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت صبح بخیر با هالتر

توضیح انجام حرکت صبح بخیر با هالتر

  1. برای حفظ ایمنی و سلامتی این حرکت را درون رک اسکوات انجام دهید.
  2. برای آغاز، میله هالتر را بر روی جایگاه مناسب با قد خود قرار دهید. سپس با صفحه هالتر با وزن مناسب میله را پر کرده و پشت صفحه هالتر گیره بگذارید.
  3. به زیر میله هالتر رفته و بر روی شانه‌ها قرار دهید. با دو دست میله هالتر را گرفته و با بالا آوردن پاها میله را از جایگاه خارج کنید.
  4. یک قدم به سمت جلو آمده و پاها را اندازه عرض شانه باز کنید. سر را در طول انجام حرکت بالا نگه‌دارید، اگر پایین را نگاه کنید ممکنه تعادل خود را از دست دهید. همچنین کمر را صاف حفظ کرده و خم نکنید.
  5. این نقطه شروع خواهد بود.
  6. پاها را ثابت نگه‌دارید، در حالی‌که نفس خود را به داخل می‌دهید از ناحیه پایین کمر به سمت جلو خم شوید تا کمر با زمین تقریبا موازی شود.
  7. درحالی‌که نفس خود را به بیرون می‌دهید، آهسته به نقطه شروع بازگردید.
  8. با توجه به تعداد تکرار برنامه تمرینی ، همین فرایند را مجدد انجام دهید.

برای انجام این حرکت از وزن سبک و متناسب با وضعیت بدنی‌تان استفاده کنید.

lower back - lower-back.gif
محاسبه‌گر