امتیاز حرکت
9.1
از 10

پرس سرشانه نشسته با دمبل

  • نام انگلیسی: Seated Dumbbell Press
  • نوع حرکت: قدرتی
  • عضله اصلی درگیر شده: شانه
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: دمبل
  • سطح حرکت: مقدماتی

  • این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل

توضیح انجام حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل

  1. ابتدا دمبل با وزن مورد نظر خود را انتخاب و سپس بر روی نیمکت پرس نظامی یا نیمکتی که دارای پشتی بوده و کمر شما را حمایت می‌کند نشسته و دمبل‌ها را بر روی ابتدای زانوی خود قرار دهید.
  2. به کمک پاهای خود دمبل‌ها را بالا سر خود آورده و دستان شما باید صاف بوده و انگشتان شصت در مقابل هم قرار داشته باشند و سپس آرنج دستان خود را خم کرده و زاویه بین ساعد و بازو 90 درجه باشد.
  3. این نقطه شروع خواهد بود.
  4. در حالیکه نفس خود را به بیرون می‌دهید به آرامی دمبل‌ها را بالا برده تا دستانتان صاف شود.(توجه کنید که دمبل‌ها نباید به هم برخورد کنند)
  5. پس از یک مکث کوتاه در حالیکه نفس خود را به داخل می‌دهید به نقطه شروع بازگردید.
shoulders - guide-12.gif