امتیاز حرکت
8.9
از 10

روئینگ ثابت


این حرکت را به اشتراک بگذارید...

عکس حرکت روئینگ ثابت

توضیح انجام حرکت روئینگ ثابت

  1. برای شروع بر روی جایگاه نشیمنگاه نشسته و پاهای خود را بر روی پدال‌ها تعبیه شده قرار داده و با بند بخوبی محکم کنید.
  2. سپس برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. این حرکت 3 فاز دارد، فاز اول زمانی است که شما به سمت جلو یعنی پدال‌ها رفته و زانوها به سمت سینه جمع می‌شوند و کمر کمی به سمت جلو با حفظ فرم صحیح مایل شده است.
  4. در ادامه با فشار به پدال پاها را صاف و دست‌ها را به نزدیکی بالای عضلات شکم آورده و عضلات سرشانه را به سمت عقب جمع کنید. برای جلوگیری از فشار بیش از حد به کمر از عضلات پا و باسن در انجام حرکت کمک بگیرید.
  5. فاز ریکاوری ساده و شامل صاف کردن دست‌ها، خم کردن زانوها و بازگشت بدن به جلو و مجددا به عقب برای شروع فاز اول است.
عضله چهار سر ران
محاسبه‌گر